AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Del Skrevet 19. oktober 2023 Nå forventer jeg mange negative reaksjoner🙈 Men prøver fordet. Jeg er 36 år. Alltid vært opptatt av utseendet mitt, jeg liker bare å ta meg godt ut. Jeg hadde piercing bl.a i navelen da jeg bar tenåring, men den grodde ut og etterlot seg et lite arr. Det har ikke plaget meg så veldig. Men etter å ha fått 3 barn, syns jeg navelen min har forandret seg, og det er noe som plager meg litt. Nå vurderer jeg å ta piercing der, for jeg innbiller meg at det vil skjule litt. Pluss at jeg syns det er fint med en liten piercing der. Jeg liker å vise litt mage på sommeren og trives i bikini, derfor plager nok navelen meg ekstra mye. Det som gjør meg usikker på om jeg skal ta eller ikke, er barna mine. Spesielt jenta mi på 11. Hun er vandr til at jeg er litt barnslig, vi kan fint byttelåne klær, og hun vet at jeg har hatt piercinger tidligere. Men jeg er bare nysgjerrig på hva andre mener? Nå trenger jeg ikke svar fra dere som syns piercinger er harry, umodent, stygt osv. Lurer på hva dere tenker om det mtp på barna mine. Anonymkode: eae6d...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Del Skrevet 19. oktober 2023 Piercing i navelen er fint 😊 Er jo mange mødre/ fedre som tar tatoveringer. Vil ikke si at det er noe bedre? Anonymkode: eae6d...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #3 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg er straks 30, og synes piercing i navlen på 25 åringer og oppover er harry. Den vil ikke skjule noe som helst, men kjør på, så får du det ut av hodet. Worst case tar du den bare ut igjen. your body, your choice. Anonymkode: c524a...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg synes du er for gammel. Anonymkode: e1b2e...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Del Skrevet 19. oktober 2023 Reagerer mer på at du bruker klærne til 11 åringen. Er du nesten 40 år og bruker klærne til en 11 åring, så har du ikke en sunn kropp. Anonymkode: 6f80c...8c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Del Skrevet 19. oktober 2023 Det er fint, om du har lyst, gjør det Det er bare et smykke, barna dine overlever at du har litt pynt på navnelen Men tipper de rundt deg ikke tenker over navnlen din om sommeren eller ellesr av året, så uansett hva du velger håper jeg du blir mer konfortabel med navlen uansett ☺️ Anonymkode: f722e...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Reagerer mer på at du bruker klærne til 11 åringen. Er du nesten 40 år og bruker klærne til en 11 åring, så har du ikke en sunn kropp. Anonymkode: 6f80c...8c5 Ok? At jeg byttelåner jakker, sko og noen gensere med min 11 årige datter som er nesten like høy som meg, betyr at jeg ikke har en sunn kropp? Anonymkode: eae6d...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #8 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fint, om du har lyst, gjør det Det er bare et smykke, barna dine overlever at du har litt pynt på navnelen Men tipper de rundt deg ikke tenker over navnlen din om sommeren eller ellesr av året, så uansett hva du velger håper jeg du blir mer konfortabel med navlen uansett ☺️ Anonymkode: f722e...b96 Takk for svar på det jeg faktisk lurte på😊 Noen må liksom bare lire av seg frekkheter i en hver anledning.. Anonymkode: eae6d...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #9 Del Skrevet 19. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Noen må liksom bare lire av seg frekkheter i en hver anledning.. Du spørr på kvinneguiden av alle mulige plasser da! Det er jo ikke kjent for å være en hyggelig plass å spørre om ting som er litt utenfor firkanten Anonymkode: c524a...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #10 Del Skrevet 19. oktober 2023 Nei gud. Det er mitt ærlige svar. Anonymkode: edd87...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #11 Del Skrevet 19. oktober 2023 Om du vil, så gjør du det😊 Det er din kropp, og det er du som skal være komfortabel i den. Selv har jeg hatt flere piercinger, min datter har ikke reagert, men så hadde jeg dem fra før hun var født. Men hun fortalte i bhg at mamma hadde øredobb i tissen🫣 Jeg har også noen/endel(?) tatoveringer da, så jeg liker kroppskunst. Jeg tok i navlen når jeg var rundt 30 år, som en slags støtte til en, uten å gå inn på det her. Da syns hun bare at det var gøy, men hun var da mindre enn din. Nå er jeg i 40-årene og har av forskjellige grunner tatt dem ut, men jeg kunne fint ha satt inn igjen noen om jeg ville det, helt uten å bry meg om andre folk. Hvorfor må man alle passe inn i samme boks, for å ikke bli sett på som harry, rar osv? Hvorfor skal alle være A4-mennesker, ellers så risikerer man å bli rakket ned på, snakket om osv? Det er du som kjenner barna dine, kanskje du kan lufte det for eldste? Men som sagt, helt opp til deg😊 Anonymkode: 7ea3f...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #12 Del Skrevet 19. oktober 2023 Skikkelig fjortis og ekstremt harry, men you do you. Anonymkode: 105b5...d3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #13 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå forventer jeg mange negative reaksjoner🙈 Men prøver fordet. Jeg er 36 år. Alltid vært opptatt av utseendet mitt, jeg liker bare å ta meg godt ut. Jeg hadde piercing bl.a i navelen da jeg bar tenåring, men den grodde ut og etterlot seg et lite arr. Det har ikke plaget meg så veldig. Men etter å ha fått 3 barn, syns jeg navelen min har forandret seg, og det er noe som plager meg litt. Nå vurderer jeg å ta piercing der, for jeg innbiller meg at det vil skjule litt. Pluss at jeg syns det er fint med en liten piercing der. Jeg liker å vise litt mage på sommeren og trives i bikini, derfor plager nok navelen meg ekstra mye. Det som gjør meg usikker på om jeg skal ta eller ikke, er barna mine. Spesielt jenta mi på 11. Hun er vandr til at jeg er litt barnslig, vi kan fint byttelåne klær, og hun vet at jeg har hatt piercinger tidligere. Men jeg er bare nysgjerrig på hva andre mener? Nå trenger jeg ikke svar fra dere som syns piercinger er harry, umodent, stygt osv. Lurer på hva dere tenker om det mtp på barna mine. Anonymkode: eae6d...f4b Det heter navle, ikke navelen. Anonymkode: 49f8b...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #14 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg synes det er fint med navlepiercing. Ekstra flott på voksne kvinner som er mødre. Jeg skjønner meg ikke på kvinner som skylder på barna for at de selv er stivnet i et gammeldags mønster. Ungene dine elsker deg og liker alt du gjør, nesten i hvert fall. Fordi du er mora deres. Voksne får ofte tvangstanker rundt ting de ikke kan gjøre fordi de har fått barn. Det er dere selv som dikter opp slike begrensninger, ikke barna. Bli voksen! Gjør som du selv vil. Barna dine vil elske deg for det. Anonymkode: 35e2a...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #15 Del Skrevet 19. oktober 2023 Midlife crisis allerede? Anonymkode: 96a8f...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #16 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hvordan tenker du piercinger, tatoveringer etc skal påvirke barna dine, ts? Ros for vilkårligheter type «pen», fokus på kropp som objekt eller estetikk heller enn funksjon, fokus på mat som ikke handler om sunnhet, funksjon, helse og næringsbehov, foreldre som «slanker» seg, snakker negativt pm egen eller andres kropp, etc, etc? Det vet vi med sikkerhet at vil medføre massive negative konsekvenser for barn. For dette tullet med at «media» eller «samfunnet» fører til kroppspress? Bare tull. Kroppspress kommer fra mor og far. Samfunnet er bygget av? Mødre og fedre. Media inneholder, ansetter, forfattes og eies av - mødre og fedre. Du er kroppspress. Eller må velge å la det være. Jeg er ikke det minste uroet for en piercing. Men si aldri - noensinne - høyt at kropp er estetikk eller at du er annet enn fornøyd med dens evne til å fungere. Ikke tenk det engang. Verken i nærheten av unger eller i enerom. Anonymkode: f1402...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #17 Del Skrevet 19. oktober 2023 Syns det er forfriskende med kvinner som ikke slutter å bry seg om å være ungdommelig og vise hud med en gang de bikker 30/40 eller med en gang de får barn. Du høres ut som en kvinne som ser bra ut og som liker å ta deg godt ut. Du er nok rålekker. Jeg personlig liker ikke piercing uansett alder. Men piercing i navlen er absolutt det peneste stedet å ha det. Kjør på 👊🏻 Hilsen mann i 40 årene Anonymkode: eae6d...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #18 Del Skrevet 19. oktober 2023 Yo go girl! Herregud, det er bare en dobb i er hull som kan fjernes på et blunk. Du behøver jo ikke ha blinkende dobb eller bjeller 😄 Anonymkode: b72df...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. oktober 2023 #19 Del Skrevet 19. oktober 2023 Gjør det! Jeg er 43 selv,og skal ta piercing i navelen etterhvert🤪 Bare fjerne litt hud først🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #20 Del Skrevet 19. oktober 2023 Piercing i navlen ser teit ut uansett om du er 20 eller 40. Anonymkode: fb18a...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå