AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #21 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvordan "vet" de at Messias skal komme? Anonymkode: 09779...943 står ikke det i kristendommen at de må omvende seg til kristendommen? Jeg skjønner ingenting. De svarene som ble gitt i starten var gode, men nå skjønner jeg ingenting. Jeg leste på nettsiden som jeg la inn over at Israel skal dannes når Jesus/messias frelser jødene. Da skal Israel lages. Det står ikke noe om at Israel skal være laget av FN. En ting er at Israel finnes i dag, men det er ikke den Israel som er nevnt i de hellige skiftene? Det står ikke i de hellige skriftene at aprtheid, eller statsminster er lov. Det står "fyrste"?????? jeg er veldig usikker på hvordan man skal tolke hellige skrifter. Hvis det er ment å tolke dem bokstavlig, så er jo det israel som eksiterer i dag ikke en versjon av det som står i de religiøse skrifter????? Anonymkode: 91e78...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå