AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #41 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg løp 2,5 km på 17 min for to uker siden😂 Ikke trent jevnlig da, så det går veldig fint at ho er raskere enn meg Anonymkode: 737b3...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #42 Del Skrevet 23. oktober 2023 Klarer 5 km på ish 30 minutter. Men det er gåing og pittelitt løping i oppoverbakkene. Anonymkode: 9c00c...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #43 Del Skrevet 2. november 2023 On 10/22/2023 at 8:08 PM, Isambard said: Det er utrolig rått, men ikke helt overraskende. Jeg ser stadig i 5000m løp at både gutter og jenter på 12-13 er helt i teten. Hun ville slått meg med 8-9 minutter i dag. Ja, vekt være lett gir stor fordel. Skal ganske mye ekstra trening for å kompensere for at de du løper mot er 20 kilo lettere enn deg. Barn har også mer fritid enn voksne noe som gjør at de også i teorien kan trene mer. Anonymkode: 7e823...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #44 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, vekt være lett gir stor fordel. Skal ganske mye ekstra trening for å kompensere for at de du løper mot er 20 kilo lettere enn deg. Barn har også mer fritid enn voksne noe som gjør at de også i teorien kan trene mer. Anonymkode: 7e823...218 Det er derfor mellomdistanse og maratonløpere ser ut som det de gjør. Vo2 maks er ingenting annet enn: VO2 Max = oxygen used per minute / body mass. Ergo lavere vekt, høyere maksimalt oksygenopptak. Det har ikke bare en "stor fordel" å være lett, det er helt kritisk for å være i eliten på alle distanser utover kortere sprint. Anonymkode: 577a9...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #45 Del Skrevet 5. november 2023 Wow, det høres ut som den vesle jentungen er utrolig talentfull! Jeg er ikke en løper selv, men jeg heier på henne og beundrer hennes prestasjoner. Fortsett å heie på henne og la henne inspirere deg til å nå dine egne mål! Anonymkode: 2c82a...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå