AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #1 Del Skrevet 18. oktober 2023 Dere som har gått gjennom SA, når fikk dere eggløsning igjen? Jeg har begynt å få typiske eggløsningssymptomer som slim og litt kramper (men negativ test). Min SA var for 8 dager siden, kan eggløsning komme allerede om noen dager, så tidlig etter en SA? Anonymkode: 16611...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #2 Del Skrevet 18. oktober 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som har gått gjennom SA, når fikk dere eggløsning igjen? Jeg har begynt å få typiske eggløsningssymptomer som slim og litt kramper (men negativ test). Min SA var for 8 dager siden, kan eggløsning komme allerede om noen dager, så tidlig etter en SA? Anonymkode: 16611...85c Her er bilde av eggløsningstesten tatt i dag. TS Anonymkode: 16611...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hei:) Jeg gikk gjennom en spontanabort for 5 uker siden. 2 uker etter spontanaborten fikk jeg positiv eggløsningstest. Den testen var nok ikke riktig, for jeg tipper hormonene er litt i ubalanse etter en spontanabort. Når jeg var på kontroll på sykehuset sa de at eggløsningen ville komme etter 4-6 uker. Anonymkode: eacec...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dere som har gått gjennom SA, når fikk dere eggløsning igjen? Jeg har begynt å få typiske eggløsningssymptomer som slim og litt kramper (men negativ test). Min SA var for 8 dager siden, kan eggløsning komme allerede om noen dager, så tidlig etter en SA? Anonymkode: 16611...85c 2.5 mnd Anonymkode: edecf...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her er bilde av eggløsningstesten tatt i dag. TS Anonymkode: 16611...85c Hcg slår ut på EL tester. Så med mindre du vet 100% sikkert at hcg er 0 - så kan ikke EL tester stoles på. Men for mange så er syklus normal etter SA og eggløsning kommer som normalt. Anonymkode: 9cd68...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Del Skrevet 18. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hcg slår ut på EL tester. Så med mindre du vet 100% sikkert at hcg er 0 - så kan ikke EL tester stoles på. Men for mange så er syklus normal etter SA og eggløsning kommer som normalt. Anonymkode: 9cd68...dc7 Det eneste jeg vet er at graviditetstester nå er negative... Anonymkode: 16611...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå