Gå til innhold

Barnehage er tull, ikke ta dette seriøst, foreldre

Akryl

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at foreldre i hektiske perioder tar barnehage seriøst.

Barnehage skal være barnepass.  Slutt å drive dugnad og stresse over å delta på fester, avslutninger.

Barnepass skal ikke ha slik tull.  Bruk heller mer tid med barna privat.  

Dette alt kan ventes til skolestart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det legger grunnlaget for et godt foreldre samarbeid og er med på å motvirke senere mobbing. 

Jeg tar det absolutt seriøst. 

Anonymkode: 81f4a...8fa

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle da de som har brukt 3 år på å bli førskolelærere gjøre? :klovn:

Anonymkode: e3c02...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skulle da de som har brukt 3 år på å bli førskolelærere gjøre? :klovn:

Anonymkode: e3c02...d85

Fokusere på de mindretall av barna som har diverse diagnoser og oppfølgingsbehov.  Det er derfor ikke behov for så mange pedagoger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sendte barnet vårt i barnehage fordi han trengte det; ikke fordi vi skal ha barnepass. Vi kunne hatt han lenger hjemme, men det hadde ikke vært positivt for han. Sosial, utforskende og nysgjerrig type. Selvfølgelig tar jeg det seriøst at han skal ha det bra i barnehagen - både med miljøet, de voksne og barna rundt seg. Hva vil du egentlig med innlegget?

Anonymkode: 1c7f2...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi sendte barnet vårt i barnehage fordi han trengte det; ikke fordi vi skal ha barnepass. Vi kunne hatt han lenger hjemme, men det hadde ikke vært positivt for han. Sosial, utforskende og nysgjerrig type. Selvfølgelig tar jeg det seriøst at han skal ha det bra i barnehagen - både med miljøet, de voksne og barna rundt seg. Hva vil du egentlig med innlegget?

Jeg ser så mange foreldre som blir stresset i hektisk hverdag.  De deltar på dugnad og diverse arrangementer i regi av barnehage.  De føler seg forpliktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akryl skrev (8 minutter siden):

Jeg ser så mange foreldre som blir stresset i hektisk hverdag.  De deltar på dugnad og diverse arrangementer i regi av barnehage.  De føler seg forpliktet.

Alt er valgfritt. Jeg har ikke opplevd at noen er stresset over deltakelse i barnehagen i min omkrets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...