Januarjenta Skrevet 17. oktober 2023 #1 Del Skrevet 17. oktober 2023 Overskriften sier seg selv. Dere som er på Rikshospitalet og assistert befruktning, ble dere veid på forsamtalen? Eller tar de den vekta man skrev i henvisningen? Hater å veie meg🙈😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Del Skrevet 17. oktober 2023 Nei Ble ikke veid. Tror det stod veit i henvisning. Etter det spurte aldri noen igjen. Anonymkode: 3bd0b...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hvis de tror du er overvektig så ja. Jeg var overvektig, de ba meg veie meg, klarte å slanke meg. Anonymkode: 69885...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 18. oktober 2023 #4 Del Skrevet 18. oktober 2023 Jeg har blitt veid mange ganger gjennom prosessen. Har hatt vektkontroll et par ganger også før jeg har fått lov å fortsette. Så der er de strenge etter min erfaring. Man må være under (ikke på, som jeg trodde) bmi på 33. Er det snakk om et par kilo du er usikker på og tiden er knapp kan du alltids skryte på deg et par cm i høyden i stedet, den måler de ikke 🤪 Jeg er allerede 189 cm, så følte ikke for å gjøre det og valgte heller å gå ned i vekt Men har lest i tidligere tråder at noen har gjort det. Selv om jeg vil heller anbefale og jobbe mer vekten for å komme under, det er mye bedre når man blir gravid også 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #5 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg ble veid fordi jeg var usikker på vekten min ved første samtale, og på nytt ved oppstart. Var vist for å få riktige doser av medisiner. Jeg er normalvektig. Anonymkode: 6b58e...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ja dem veier på forsamtalen så det er ikke poeng å lyve om vekten din Anonymkode: 33518...82d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #7 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ble ikke veid, men de spurte om vekt og høyde. Anonymkode: 6109c...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå