AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Del Skrevet 17. oktober 2023 Som mange andre på KG, leser jeg en del tråder. En gjenganger er at det alltid er noen som påstår at TS er et troll. Hva er grunnen? Er det slik at viss du ikke har opplevd det selv, så kan det umulig være sant? Noen tråder er lett å se at det muligens er noen som tuller/troller. Der forstår jeg at en/flere "smarte" folk trenger å påpeke for alle andre at de tror at TS er et troll. Men det jeg stusser over er hvorfor folk påstår at TS tuller, i tråder hvor det TS sier faktisk er fysisk mulig? For alt du vet er det i de tilfellene ikke et troll, og da blir plusselig den som skriver "troll" den som er et troll. Ironien... Er så ekstremt lei av alle som absolutt må skrive "troll". Du kan i det minste utdype hvorfor du vet at det TS sier ikke er sant. Istede for å ødelegge tråden til TS. Anonymkode: 450da...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Del Skrevet 17. oktober 2023 Trolljegrene tror de får poeng ved å være først ute. Anonymkode: 746d6...f9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Del Skrevet 17. oktober 2023 Synes faktisk disse trolljegerne er mer irriterende enn selve trollene om dagen. La være å kommentere er mitt forslag. Anonymkode: 43b8d...226 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har aldri blitt anklaget for å være et troll. Og jeg har vært her lenge. Anonymkode: 12b7b...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Synes faktisk disse trolljegerne er mer irriterende enn selve trollene om dagen. La være å kommentere er mitt forslag. Anonymkode: 43b8d...226 Velkommen etter, hehe. Hva konstruktivt har det for seg å skrike troll. Tror de at de får en stjerne i boken? 🙈 siden de ‘avslørte’…. Hvis man skal avsløre alt, hva har man igjen da? Skal jeg liksom avsløre noen fordi de bæsjer liksom?… blir jo litt det samme.. Anonymkode: c36f3...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Del Skrevet 18. oktober 2023 Dette innlegget må være trolling ! Anonymkode: 3c50e...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #7 Del Skrevet 18. oktober 2023 Dette må jo være en trolletråd Anonymkode: 08247...87c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #8 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette innlegget må være trolling ! Anonymkode: 3c50e...828 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette må jo være en trolletråd Anonymkode: 08247...87c Såååå oppbrukt. Anonymkode: 746d6...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #9 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har aldri blitt anklaget for å være et troll. Og jeg har vært her lenge. Anonymkode: 12b7b...27d Har kun blitt det en gang, da gjorde jeg noe som var ut av karakter for tull, så forstår hvorfor de trodde det. Når noe er skrevet så det ser ut som det er ment for å provosere er da folk sier troll. Ser ikke det i alle tråder. Å er glad noen ganger når det sies for det kan stoppe oppmerksomheten som gies til et tema for 10 000 gang, når det uansett kun er ment for å få en reaksjon. Anonymkode: 4fbf9...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #10 Del Skrevet 19. oktober 2023 Temmelig patetisk oppførsel ja! Sikkert noen veldig smålige og pompøse bleie-barn der i gården... Anonymkode: ea141...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 19. oktober 2023 #11 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hva med å skrive og kommentere på en ordentlig måte? Være høflig og respektere hverandre, så slipper man jo trollstempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå