AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Del Skrevet 16. oktober 2023 Overskriften sier seg selv… Fikk en veldig veldig svak positiv graviditetstest for ca en uke siden, har tatt tester jevnlig siden å alle har vært soleklar negativ. Kan jeg ikke være gravid allikavel?😭 Anonymkode: afe8a...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Del Skrevet 16. oktober 2023 Mest sannsynlig har du nok hatt det man kaller en kjemisk graviditet - eller med andre ord en kjempe tidlig spontanabort. Det festet seg ikke skikkelig eller sluttet å utvikle seg osv.. og dermed ble testene negative igjen ❤️ Det er mye vanligere enn man tenker over ❤️ Anonymkode: 56fad...cd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Mest sannsynlig har du nok hatt det man kaller en kjemisk graviditet - eller med andre ord en kjempe tidlig spontanabort. Det festet seg ikke skikkelig eller sluttet å utvikle seg osv.. og dermed ble testene negative igjen ❤️ Det er mye vanligere enn man tenker over ❤️ Anonymkode: 56fad...cd0 Men skal jeg ikke da ha noen blødning? Anonymkode: afe8a...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #4 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Overskriften sier seg selv… Fikk en veldig veldig svak positiv graviditetstest for ca en uke siden, har tatt tester jevnlig siden å alle har vært soleklar negativ. Kan jeg ikke være gravid allikavel?😭 Anonymkode: afe8a...244 Da er du nok ikke gravid. Når skulle du hatt mensen? Anonymkode: 14657...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da er du nok ikke gravid. Når skulle du hatt mensen? Anonymkode: 14657...19b 14 dager siden Anonymkode: afe8a...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 14 dager siden Anonymkode: afe8a...244 Har du regelmessige sykluser da? Hvis du normalt sett har det ville jeg fått en legetime. Anonymkode: 14657...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #7 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mest sannsynlig har du nok hatt det man kaller en kjemisk graviditet - eller med andre ord en kjempe tidlig spontanabort. Det festet seg ikke skikkelig eller sluttet å utvikle seg osv.. og dermed ble testene negative igjen ❤️ Det er mye vanligere enn man tenker over ❤️ Anonymkode: 56fad...cd0 Jeg tenker dette. Du kan også ta prøve hos legen? Anonymkode: c0b47...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. oktober 2023 #8 Del Skrevet 17. oktober 2023 Kan det ha vært feil med testen? Altså med fargen? Så du etter 5 min? Var det Clearblue test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå