AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Del Skrevet 16. oktober 2023 Bare meg som blir kvalm av parfymer med vanilje? Forstår ikke at noen kan like det, eller enda verre å gå med det🤢 jeg må nesten flytte meg om jeg står med noen på bussen som går med vanilje. Det er bare for sterkt/rund og oversøt falsk vanilje som har ligget for lenge😅😂 Anonymkode: 56e79...1a8 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg elsker det. Nå har jeg Burberry goddess Anonymkode: 3eb51...b18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Del Skrevet 16. oktober 2023 Bruker ikke parfyme i den forstand men har et par body mist sprayer jeg bruker innimellom. Bruker en med mild kokosduft, men hadde ikke hatt noe imot en mild vaniljeduft heller. Anonymkode: 16a55...12b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #4 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg er enig 🙂. Samme med duftlys osv med vanilje. Anonymkode: 3cbd0...159 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg foretrekker når vanilje kun er i bakgrunnen eller er en bunnote i en parfyme. Anonymkode: 18f8f...17d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. oktober 2023 #6 Del Skrevet 16. oktober 2023 Elsker vanilje! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. oktober 2023 #7 Del Skrevet 16. oktober 2023 Vanilje er det aller verste. Blir kjempekvalm og får brekningstendenser. Jeg reagerer på alle parfymer, men vanilje er virkelig helt ufattelig grusomt. Ikke lukter det godt heller, bare kvalmt 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. oktober 2023 #8 Del Skrevet 16. oktober 2023 Er heller ikkje kjempefan av reine vaniljeparfymar, men i blanding med andre duftnotar kan det vera godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #9 Del Skrevet 16. oktober 2023 Capazitet skrev (27 minutter siden): Er heller ikkje kjempefan av reine vaniljeparfymar, men i blanding med andre duftnotar kan det vera godt Milde duftlys blandet med noe annet for eksempel kan faktisk gå. ~ ts Anonymkode: 56e79...1a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #10 Del Skrevet 16. oktober 2023 Synes det lukter kjempegodt jeg jeg kler det ikke selv men elsker det på andre🥰 Anonymkode: 4ba17...1ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 16. oktober 2023 #11 Del Skrevet 16. oktober 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Bare meg som blir kvalm av parfymer med vanilje? Forstår ikke at noen kan like det, eller enda verre å gå med det🤢 jeg må nesten flytte meg om jeg står med noen på bussen som går med vanilje. Det er bare for sterkt/rund og oversøt falsk vanilje som har ligget for lenge😅😂 Anonymkode: 56e79...1a8 Det er kvalitet vanilje og billig/kunstig vanilje. Kjempe stor forskjell. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. oktober 2023 #12 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg er enig, det lukter helt forferdelig. Altfor kvalmende søtt. Vanilje er godt i desserter, ikke som parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2023 #13 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bare meg som blir kvalm av parfymer med vanilje? Forstår ikke at noen kan like det, eller enda verre å gå med det🤢 jeg må nesten flytte meg om jeg står med noen på bussen som går med vanilje. Det er bare for sterkt/rund og oversøt falsk vanilje som har ligget for lenge😅😂 Anonymkode: 56e79...1a8 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er enig 🙂. Samme med duftlys osv med vanilje. Anonymkode: 3cbd0...159 AprilLudgate skrev (15 timer siden): Vanilje er det aller verste. Blir kjempekvalm og får brekningstendenser. Jeg reagerer på alle parfymer, men vanilje er virkelig helt ufattelig grusomt. Ikke lukter det godt heller, bare kvalmt 🤷♀️ Anonymus Notarius skrev (9 timer siden): Jeg er enig, det lukter helt forferdelig. Altfor kvalmende søtt. Vanilje er godt i desserter, ikke som parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #14 Del Skrevet 17. oktober 2023 Er heller ikke fan av vaniljeduft, ei heller kokos. Når jeg var yngre elsket jeg slike dufter, og kjøpte diverse kokos og vaniljedufter fra bodyshop. Anonymkode: f50e6...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. oktober 2023 #15 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hvis jeg har vært plaget over parfyme«stank» så er det ikke pga parfymen i seg selv, men det er mengden parfyme som er påført. Mange kjenner jo ikke parfymen etter et par timer og tror da at den ikke er der lenger og tar på enda litt til, hvilket fører til ønske om å ha på en gassmaske 😷 Jeg har ingen vaniljeparfymer, jeg foretrekker med krydret eller med fioler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 17. oktober 2023 #16 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeg liker det 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. oktober 2023 #17 Del Skrevet 17. oktober 2023 MarianneE skrev (13 timer siden): Apropos det, brakk meg nesten i dag av å gå forbi to studentgutter 😅🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. oktober 2023 #18 Del Skrevet 17. oktober 2023 Peanut skrev (4 timer siden): Hvis jeg har vært plaget over parfyme«stank» så er det ikke pga parfymen i seg selv, men det er mengden parfyme som er påført. Mange kjenner jo ikke parfymen etter et par timer og tror da at den ikke er der lenger og tar på enda litt til, hvilket fører til ønske om å ha på en gassmaske 😷 Jeg har ingen vaniljeparfymer, jeg foretrekker med krydret eller med fioler Mja, migrene er vel den nest største årsaken til sykefravær i Norge/Europa. Parfyme er velkjent trigger. Dess mer dess verre selvsagt, men all parfyme er faktisk problematisk for veldig mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2023 #19 Del Skrevet 17. oktober 2023 AprilLudgate skrev (30 minutter siden): Mja, migrene er vel den nest største årsaken til sykefravær i Norge/Europa. Parfyme er velkjent trigger. Dess mer dess verre selvsagt, men all parfyme er faktisk problematisk for veldig mange. Jeg har alltid ledd av de som klager på at de får hodepine av kraftig parfymelukt. Hvor skjør går det ann å være liksom. Så ble jeg slik selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. oktober 2023 #20 Del Skrevet 17. oktober 2023 MarianneE skrev (1 time siden): Jeg har alltid ledd av de som klager på at de får hodepine av kraftig parfymelukt. Hvor skjør går det ann å være liksom. Så ble jeg slik selv... Her er det mer kvalme/brekning og stille migrene. Pulsen i 100.000 🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå