Gå til innhold

folk som spiller i band

Gjest SexyCat

Anbefalte innlegg

tommy lee pulte 27 dager på rad uten å vaske seg.

Det sier jo utrolig mye om de som var villige til å ta i ham også...hvis dette er sant.

Antakelig er det ikke sant. Det er for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jalileh
De verste er de (jentene) som er så stolte fordi kjæresten spiller i band, eller vil ha en som spiller i band. Hører ofte; "Åååååå spiller du i band?" "Ååååååå, han spiller i band!".

:klappe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo utrolig mye om de som var villige til å ta i ham også...hvis dette er sant.

Antakelig er det ikke sant. Det er for dumt.

Mange jenter gjør hva som helst for å bli pult av en rockestjerne. Inkludert å være nummer 30 på dag 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsagnet er jo sant i en del tilfelle - jeg vet om folk som skryter av sin fortid i band - mens de kanskje unnlater å nevne at de var med i det kjipeste, evt nest kjipeste, studentbandet på distriktshøyskolen (jfr enkelte radioverter). Slike band startes nok oftest for a) å få opmerksomhet fra en større gruppe medstudenter, b) fordi en av de i bandet er kul og man gjerne vil henge med vedkommende og c) for å få pule.

Det å spille/ha spilt i band gir ofte "automatisk" cred; både når det gjelder rett til å uttale seg om musikk, og kulhet generelt. Ganske komisk og provserende når det er snakk om jalla hobbyband, eller musikere innen sjangre man selv ikke respekterer, f eks bensinstasjonkøntri og danseband.

På den annen side skjønner jeg jo at folk som seriøst driver med musikk føler seg berettiget til å uttale seg ganske bastant om musikk. Tross alt har de trolig brukt store deler av livet sitt på å lytte til, lære seg og å analysere musikk. Jeg er selv tilbøyelig til å ta musikksmaken til musikere jeg liker mer alvorlig enn om min kusine på 14 forteller meg om noe bra hun har hørt. Men å pule dem? Næh. Jeg har vel faktisk hatt sex med noen som også spiller i band, men jeg visste ikke at de gjorde det - det er heller ikke snakk om spesielt seriøse (bortsett fra han med 60-talls-bandet, men han har oftret musikken for andre interesser..) eller bra band. Kjekke gutter, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Mange jenter gjør hva som helst for å bli pult av en rockestjerne. Inkludert å være nummer 30 på dag 27.

Vel, ekskluder meg i allefall. For resten av livet. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På helt generelt grunnlag, sier jeg at mange ikke burde ha sagt det til andre når man ser på idol.

:ler: Det er jeg helt enig med deg i. Men nå er det ikke bare jeg som forteller han at han er flink da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SexyCat

mye kukost på han derre tommy lee tydeligvis. men han har da i hvertfall god musikksmak.

Endret av SexyCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en gitarist i et band! Han tar dop, stjæler i butikken, velger å ikke betale husleia for han vil heller ligge på sofan og røyke hasj og spille på gitaren sin, så banker han husverta og politiet.

men han er veldig søt i fjeset dah :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Jeg kjenner en gitarist i et band! Han tar dop, stjæler i butikken, velger å ikke betale husleia for han vil heller ligge på sofan og røyke hasj og spille på gitaren sin, så banker han husverta og politiet.

men han er veldig søt i fjeset dah :P

Næmmen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg som var gjest der forresten. Men det er sant, han er kjempeskjønn! Også har han afro og spiller gitaaaar! (seriøst, jeg kan ikke bestemme meg for om jeg misliker han, eller om det blir så mye tull at det er sjarmerende! Fyren er jo liten spjæling) også spiller han i baaaand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Alle som spiller i band får pult, uansett! Det er helt sant! Har sett det på nært hold!

Det blir faktisk litt på roadiene også ... de er jo også en av gutta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FireFighter
Det var meg som var gjest der forresten. Men det er sant, han er kjempeskjønn! Også har han afro og spiller gitaaaar! (seriøst, jeg kan ikke bestemme meg for om jeg misliker han, eller om det blir så mye tull at det er sjarmerende! Fyren er jo liten spjæling) også spiller han i baaaand

hvis han spiller i band så syns jeg du skal vurdere dette kraftig. :smoke:

Endret av FireFighter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min spiller i band. Og selvfølgelig er jeg stolt av han. Stolt fordi han lager bra musikk, stolt fordi han er flink til å spille etc.

Er det ikke bra å være stolt av kjæresten sin da? Jeg blir jo glad når han er stolt av meg fordi jeg gjør ettellerannet bra.

Selvfølgelig er det bra å være stolt av kjæresten sin! Men her må man skille mellom det å være stolt av kjæresten på grunnlaget av hva h*n gjør/at h*n er flink til det h*n gjør og ikke bare være stolt på grunn av at vedkommende spiller i band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har vi disse liksom-raddissene som spiller i band da.

"Oooohhh vi er så kuuulee, vi spiller å band liksooom. Også har vi så myyye bedre musikksmak enn resten av befolkningen åsså. Chill baby, jeg spiller i band assaa"

Band-huer er så innmari trangsynte også.

haha, kjent fenomen enten de er radikale eller konservative.

Samtidig har man ofte mer peiling på musikk når man spiller selv, i form av det og lage låter, det rent tekniske osv. Men det gjør en ikke til noen fasit, og smak er uansett individuelt. Musikalsk innsikt får man av og spille musikk, det er jeg ikke i tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...