AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #61 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 21.05): Hva er kjærlighetsspråket hennes? Bidrar du der til at hun føler seg elsket og respektert? Eller "presser" du henne og minner henne på daglig at hun ikke er "god nok" for deg? Hvordan er arbeidsfordeling i hjemmet? Har dere like mye alenetid og fritid? Anonymkode: b06fc...40c Merkelig at såm snart det er snakk om sex i parforholdet så er det fokus på arbeidsfordeliing i hjemmet, men sjelden utenfor hjemmet. Anonymkode: 16cdd...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #62 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 20.04): Dama vil ikke bli tatt på der nede, ikke liker hun å bli slikket, ikke liker hun å ta på meg der nede, ikke liker hun å ta den i munnen og hun tar ALDRI initiativet. Hun ligger alltid med t skjorte og truse på og vil helst ikke ta av seg. Hun vil helst ha det mørkt eller dyna over seg. Jeg kan få ligge med henne 2-3 ganger i uka men hun ligger der bare som en sekk. Når vi er ferdige vil hun helst at jeg skal trekke meg ut asap. Se skjer kun på kvelden når vi skal legge oss. Ikke mulig å få til noe ellers. Hun tar aldri på meg noen steder, sier sjelden at hun elsker meg, gir meg aldri komplimenter. Jeg har holdt ut i over 10 år og vi har en sønn sammen. Nå vet jeg ikke om jeg holder ut lenger snart... Savner nærhet, komplimenter, og føle at hun elsker meg. Hvis jeg spør om hun elsker meg så sier hun at det gjør hun. Men synes ikke hun viser det. Ellers i huset / AS -et funker vi veldig bra. Men jeg føler meg ensom... Anonymkode: 2fa18...1db Hun hadde ikke bodd 10 år under mitt tak for å si det sånn. Spark henne ut. Anonymkode: dedd0...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå