AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Del Skrevet 15. oktober 2023 Har noen her åpnet en clearblue digital? Kan man se ut i fra strekene om man er gravid eller ikke? Jeg åpnet min å det var 2 streker på den ene og 1 på den andre. Men på skjermen sto det «ikke gravid». Kan noen noe om dette? Anonymkode: bc048...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 Du skal ikke åpne den...og ikke lese strekene der..de har ikke noe å si .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Del Skrevet 15. oktober 2023 Alle digitale clearblue med ukesindikator vil alltid ha 2 streker på ene stripsen ohæg 1 på den andre. Det er styrken på di forskjellige strekene som slår ut på hcg Anonymkode: 53973...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Alle digitale clearblue med ukesindikator vil alltid ha 2 streker på ene stripsen ohæg 1 på den andre. Det er styrken på di forskjellige strekene som slår ut på hcg Anonymkode: 53973...5d2 Men hvis jeg ser alle tre strekene tydelig da? Anonymkode: bc048...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #5 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Men hvis jeg ser alle tre strekene tydelig da? Anonymkode: bc048...78a Hvis testen viser ikke gravid, da er du ikke gravid... Anonymkode: 53973...5d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har noen her åpnet en clearblue digital? Kan man se ut i fra strekene om man er gravid eller ikke? Jeg åpnet min å det var 2 streker på den ene og 1 på den andre. Men på skjermen sto det «ikke gravid». Kan noen noe om dette? Anonymkode: bc048...78a Hvis skjermen sier ikke gravid så er det det som er rett. De er ikke ment for å åpnes og tolke strekene. Det står til og med i bruksanvisningen tror jeg.. Gjorde iallefall det før. Anonymkode: 212a2...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå