AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg har vært på flere standup-show i det siste. Det som slår meg er hvor lite komikerne er i stand til å lage morsomheter av ting i samfunnet. Til gjengjeld snakker de mye om seg selv, og spesielt om dating (hvis de er singel) og om sexlivet sitt. Hvorfor er det så interessant å bli underholdt av folk som snakker om sexlivet sitt? Anonymkode: ebddf...ce2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 "Sex sells" er vel en av de mest populære uttrykkene i dagens samfunn. Hvorfor folk synes det er så interessant / spennende vet jeg ikke, personlig bryr jeg meg ikke nevneverdig om andre folk sitt sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 15. oktober 2023 #3 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg vet ikke, men tenker at det kan være de kjenner seg igjen i det komikeren sier. Da kan de le av seg selv også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #4 Del Skrevet 19. oktober 2023 Fordi det er verdens enkleste å ‘tenke på’, og mange blir helt oppslukt og blir helt sånn ‘grønnsak’ av å tenke på det.. 🫣🫣🫣🐌 Anonymkode: a558f...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #5 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ost skrev (På 15.10.2023 den 18.47): "Sex sells" er vel en av de mest populære uttrykkene i dagens samfunn. Hvorfor folk synes det er så interessant / spennende vet jeg ikke, personlig bryr jeg meg ikke nevneverdig om andre folk sitt sexliv... ...sa ostemannen med et intenst og personlig zniffemøte med sin favorittost foreviget på nett så vi alle kan nyte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #6 Del Skrevet 19. oktober 2023 Vet ikke. Skjønner det ikke selv. Syntes sex som tema er lite morsomt og lite interessant. Anonymkode: c5a83...bec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 20. oktober 2023 #7 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (21 timer siden): ...sa ostemannen med et intenst og personlig zniffemøte med sin favorittost foreviget på nett så vi alle kan nyte det. Hva kan man si; ost selger også 😎 Man trenger ikke alltid å vitse om sex, man kan alltid komme med noen.... cheesy.. vitser også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #8 Del Skrevet 20. oktober 2023 Fordi folk er horny bunnys Anonymkode: 9c174...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. oktober 2023 #9 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 18.42): Jeg har vært på flere standup-show i det siste. Det som slår meg er hvor lite komikerne er i stand til å lage morsomheter av ting i samfunnet. Til gjengjeld snakker de mye om seg selv, og spesielt om dating (hvis de er singel) og om sexlivet sitt. Hvorfor er det så interessant å bli underholdt av folk som snakker om sexlivet sitt? Anonymkode: ebddf...ce2 Det er det som er voksenhumor. Man kan se at humor utvikler seg med alderen, i barnehagen så er det ingen ting som er morsommere enn promp, tiss og bæsj. Men ettersom vi blir mere voksne og modne så går vi opp et nivå til rumpe og pupp. Det handler litt om å utfordre publikum og være litt småfrekk. Derfor bruker jeg alltid ei nettingstringtruse når jeg holder standupshow (som dessverre er godt gjemt under massive dongribukser). (PS, jeg har aldri holdt standupshow, og iallfall ikke med en spesiell kroppsdel som stands up.) Endret 20. oktober 2023 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. oktober 2023 #10 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vet ikke. Skjønner det ikke selv. Syntes sex som tema er lite morsomt og lite interessant. Anonymkode: c5a83...bec Når underlivet er viktigere enn livet, da forstår du hva som er vitsen, og vitsen handler om....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #11 Del Skrevet 22. oktober 2023 I Grosny skrev (På 20.10.2023 den 13.23): Når underlivet er viktigere enn livet, da forstår du hva som er vitsen, og vitsen handler om....? Men det er så gjentakende? Det er ikke noe overraskende eller originalt. Det er jo kjedelig. Det er jo det samme som at hvis en stor gruppe hadde hatt fetisj på fuglebæsj, liksom. Du hadde jo bare blitt dritlei til slutt. Anonymkode: a558f...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. oktober 2023 #12 Del Skrevet 22. oktober 2023 Greit, jeg skal fortelle hvorfor det er så mye dårlig humor. Det er rett og slett fordi altfor mange humorister ikke har noe å fortelle. De prøver bare å være morsomme for morsomhetens skyld. Form uten innhold blir litt tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå