AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Del Skrevet 15. oktober 2023 Har noen her åpnet en clearblue digital? Kan man se ut i fra strekene om man er gravid eller ikke? Jeg åpnet min å det var 2 streker på den ene og 1 på den andre. Men på skjermen sto det «ikke gravid». Kan noen noe om dette? Anonymkode: 3bfec...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 Det er alltid to streker på den ene. Anonymkode: 976e9...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er alltid to streker på den ene. Anonymkode: 976e9...1f9 Hva hvis det er 1 strek på den andre også? For det er jo to sånne «strimler» inni Anonymkode: 3bfec...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Del Skrevet 15. oktober 2023 Det er som regel to streker når man åpner de opp. Disse er ikke ment til å bruke som test strimler. Anonymkode: a769d...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #5 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er som regel to streker når man åpner de opp. Disse er ikke ment til å bruke som test strimler. Anonymkode: a769d...85e Ja, men det er to «strimler», det var to på den ene og en på den andre Anonymkode: 3bfec...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. oktober 2023 #6 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, men det er to «strimler», det var to på den ene og en på den andre Anonymkode: 3bfec...551 Uansett skal gravid tester aldri åpnes opp..de blir de ugyldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har noen her åpnet en clearblue digital? Kan man se ut i fra strekene om man er gravid eller ikke? Jeg åpnet min å det var 2 streker på den ene og 1 på den andre. Men på skjermen sto det «ikke gravid». Kan noen noe om dette? Anonymkode: 3bfec...551 Du har vel igrunn nå fått svar på dette i to ulike forum. De er ikke ment å åpne og tyde strek. Sier den negstiv så er den negativ Anonymkode: 3a7f6...050 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #8 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har noen her åpnet en clearblue digital? Kan man se ut i fra strekene om man er gravid eller ikke? Jeg åpnet min å det var 2 streker på den ene og 1 på den andre. Men på skjermen sto det «ikke gravid». Kan noen noe om dette? Anonymkode: 3bfec...551 Testen er ikke positiv om den sier «ikke gravid» Anonymkode: 3b5fb...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Del Skrevet 15. oktober 2023 Hei! Vil bare meddele jeg gjorde det samme som deg, åpnet og så tre streker. Trodde jeg ikke var gravid, det viste seg at jeg var det😅 Anonymkode: 3bfec...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. oktober 2023 #10 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Vil bare meddele jeg gjorde det samme som deg, åpnet og så tre streker. Trodde jeg ikke var gravid, det viste seg at jeg var det😅 Anonymkode: 3bfec...551 Men igjen testen sier ikke gravid...da fikk du iallefall positive på en annen test...eller senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #11 Del Skrevet 16. oktober 2023 Uansett om du tenker du er gravid eller ikke etter å ha åpnet testen så er det jo ikke et sikkert svar. Du går bare rundt å grubler og er mer forvirret enn før du åpnet den. Ta noen billige strimler i stedenfor, så kan du ta en digital når du får svak strek på den. Sparer deg for den "kanskjee..." følelsen i tilfelle det blir skuffelse etterpå Anonymkode: 777a9...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå