AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Del Skrevet 15. oktober 2023 Ønsker å bli litt mer bevisst på hva jeg putter på huden min. Vet du om et sminkemerke uten hormonskadelige stoffer/med rene naturlige ingredienser? (hvert fall så langt det lar seg gjøre). Ønsker feks en mascara og et pudder jeg kan bruke til hverdags uten å bekymre meg så mye for at det kanskje ikke er så bra for huden/kroppen. Noen som har noen gode tips/kunnskap om dette?☺️ Anonymkode: ef55d...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusjpenn Skrevet 18. oktober 2023 #3 Del Skrevet 18. oktober 2023 Jeg liker sidene til Svanemerket. https://svanemerket.no/miljomerkede-produkter/personlig-pleie-og-hygiene-111/hudpleie-sminke-og-solkrem-193/sminke-100142/?visning=list&produktside=2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Del Skrevet 18. oktober 2023 Bruker mye svanemerket og handler endel sminke på skinlove.no 😊 Anonymkode: 14e80...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker mye svanemerket og handler endel sminke på skinlove.no 😊 Anonymkode: 14e80...c36 Har du prøvd hudpleie fra skinlove?☺️solkremen der ser interessant ut, blant annet. Selv har jeg kjøpt litt sminke fra Tind of Norway, og er veldig fornøyd så langt. Ønsker å gå bort fra hormonforstyrrende hudpleie og sminke da jeg er kronisk syk og tåler mindre enn en robust kropp. Anonymkode: ff27f...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå