AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Del Skrevet 15. oktober 2023 Hei, I slutten av mai mistet jeg I uke 21. Siden slutten av august har jeg mistet masse hår. Har utgått fra at det har vært pga at jeg mistet og alt det psykiske i forbindelse med det. Men det slutter ikke, og nå begynner jeg å bli litt bekymret. Har noen opplevd noe lignende og har noen tips og råd? Tenker å kanskje kontakte fastlegen men ser for meg at han ikke kan så mye om det / avfeier det og sier det er normalt. Har aldri mistet så mye hår før og tør såvidt å vaske håret /gre meg. Anonymkode: b21ca...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, I slutten av mai mistet jeg I uke 21. Siden slutten av august har jeg mistet masse hår. Har utgått fra at det har vært pga at jeg mistet og alt det psykiske i forbindelse med det. Men det slutter ikke, og nå begynner jeg å bli litt bekymret. Har noen opplevd noe lignende og har noen tips og råd? Tenker å kanskje kontakte fastlegen men ser for meg at han ikke kan så mye om det / avfeier det og sier det er normalt. Har aldri mistet så mye hår før og tør såvidt å vaske håret /gre meg. Anonymkode: b21ca...a31 Kan ikke si noe om det er normalt etter senabort ❤️🌹 Men jeg mistet sinnsyke mengder hår etter mine 2 barn.. Tok nærmere 1.5 år før jeg sluttet å miste hår. Gikk fra å ha kjempe tykt hår til å ha kjempe tynt.. Nå når jeg har mistet tidlig ett par ganger også så mister jeg mye hår en periode. Hormonelle endringer som gjør det sa frisøren min. Børsten er full etter en børst/vask. Du kan prøve vitamintilskudd som skal hjelpe på hår, bruke en veldig skånsom shampoo, og ikke børste håret i det hele når det er vått. Utover det er det nok kun å ta tiden til hjelp ❤️ Anonymkode: 17a85...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeg mistet ikke etter vår dødfødsel, i fjor. Men fikk melke spreng flere uker etter derimot. Det er ikke uvanlig. Er nok heller ikke uvanlig å miste hår pga psyken. Men du er ikke gravid igjen på nytt? Jeg mistet mye hår da jeg gikk gravid denne gangen. Og nå etter fødsel og. Anonymkode: 9535e...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå