AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Hvorfor sier folk det pisset om at "kvinner kontrollerer adgang til sex". Begge parter skal være enige i sex, og det er heller ikke alle menn som ønsker sex før man har blitt et par. Tror dette er ganske individuelt siden vi alle har autonomi. Jeg er mann og har selv erfart å avvise damer. Så det går jo begge veier 🤷♂️ Tanker? Anonymkode: 50c97...d74 9 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg tenker at sex er noe som skal forekomme mellom to kåte personer som har lyst på hverandre, og kun da. Å bruke sex som straff, belønning, kontroll eller hva nå enn det måtte være er ekstremt dysfunksjonelt. Anonymkode: ba5e1...7ab 7 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at sex er noe som skal forekomme mellom to kåte personer som har lyst på hverandre, og kun da. Å bruke sex som straff, belønning, kontroll eller hva nå enn det måtte være er ekstremt dysfunksjonelt. Anonymkode: ba5e1...7ab Grei ordning Anonymkode: 50c97...d74 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Noe makt skal da vi kvinner ha også 😉 Anonymkode: c7310...408 2
AnonymkvinneViken Skrevet 15. oktober 2023 #5 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor sier folk det pisset om at "kvinner kontrollerer adgang til sex". Begge parter skal være enige i sex, og det er heller ikke alle menn som ønsker sex før man har blitt et par. Tror dette er ganske individuelt siden vi alle har autonomi. Jeg er mann og har selv erfart å avvise damer. Så det går jo begge veier 🤷♂️ Tanker? Anonymkode: 50c97...d74 Jeg synes det er fantastisk av du har avvist damer som ønsker sex med deg. Det viser at du har selvrespekt og at du ikke har holdningen om «et høl er et høl». Håper du fortsetter å stille dine egne krav og sette grenser. 6 1 2
Entern Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor sier folk det pisset om at "kvinner kontrollerer adgang til sex". Begge parter skal være enige i sex, og det er heller ikke alle menn som ønsker sex før man har blitt et par. Tror dette er ganske individuelt siden vi alle har autonomi. Jeg er mann og har selv erfart å avvise damer. Så det går jo begge veier 🤷♂️ Tanker? Anonymkode: 50c97...d74 Synes du sier mye klokt og bra her. Jeg har også avvist damer 👍 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 Enig. Eneste sex jeg noensinne har avvist er sex med menn jeg ikke har interesse av. Absolutt opplevd å bli avvist seksuelt selv: både i forhold og utenfor forhold, som kvinne. Anonymkode: 6ecd9...cf0 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 På generell basis (i alle fall i forhold) kan det vel være at kvinner sier oftere nei enn menn. Og de gangene jeg gjør det så kunne jeg nok ha hatt mer lyst om jeg var mindre sliten. Hvis han da hadde tatt en større del av ansvaret hjemme den dagen feks eller gjort et eller annet annet for at jeg skulle føle meg bedre. Men det er heller ikke hans ansvar og han skal jo få lov til å ønske sex selvom han ikke har massert føttene mine eller kjøpt blomster akkurat den dagen. Det er jo bare et ønske liksom. Men inni meg skulle jeg ønske at jeg alltid var like kåt da, er bare ikke så lett å finne frem til det når det er så mye annet stress. Anonymkode: 9eb2f...46f 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor sier folk det pisset om at "kvinner kontrollerer adgang til sex". Begge parter skal være enige i sex, og det er heller ikke alle menn som ønsker sex før man har blitt et par. Tror dette er ganske individuelt siden vi alle har autonomi. Jeg er mann og har selv erfart å avvise damer. Så det går jo begge veier 🤷♂️ Tanker? Anonymkode: 50c97...d74 Tror det folk egentlig mener er at kvinner som vil ha sex, de får som regel sex. Det er altså tilnærmet null problem for en gjennomsnittlig attraktiv, kåt dame å få seg en nummer. Hvis hun vil. Det kan man på ingen måte si gjelder for menn. Ikke i nærheten faktisk. Når det er sagt, så er det jo kvinner som ikke ønsker å ha uforpliktende one night stands, og da blir jo virkeligheten noe annet. Det er ikke så enkelt å finne noen som er villige til å forplikte seg til et langvarig forhold i 2023, når alt handler om egen nytelse. Anonymkode: e2282...d61 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor sier folk det pisset om at "kvinner kontrollerer adgang til sex". Begge parter skal være enige i sex, og det er heller ikke alle menn som ønsker sex før man har blitt et par. Tror dette er ganske individuelt siden vi alle har autonomi. Jeg er mann og har selv erfart å avvise damer. Så det går jo begge veier 🤷♂️ Tanker? Anonymkode: 50c97...d74 Jeg kan tilføye at ikke alle menn heller ønsker noe særlig sex når man er blitt et par heller. Anonymkode: 620ee...5be 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg vet at mange menn sier at vi gjerne ploger det meste, uansett om vi liker dama eller ikke. Dette kjenner jeg meg ikke igjen i som mann selv. Jeg har blitt lagt ann på av damer som jeg overhodet ikke følte meg komfortabel i nærheten av. Disse kunne vært en enkel billett til sex, men jeg valgte å la være. For meg så er det viktig å føle en connection TS Anonymkode: 50c97...d74 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #12 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan tilføye at ikke alle menn heller ønsker noe særlig sex når man er blitt et par heller. Anonymkode: 620ee...5be Da er man jo sammen med feil person. Anonymkode: ba5e1...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #13 Skrevet 15. oktober 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor sier folk det pisset om at "kvinner kontrollerer adgang til sex". Begge parter skal være enige i sex, og det er heller ikke alle menn som ønsker sex før man har blitt et par. Tror dette er ganske individuelt siden vi alle har autonomi. Jeg er mann og har selv erfart å avvise damer. Så det går jo begge veier 🤷♂️ Tanker? Anonymkode: 50c97...d74 Tanker? At du er like skarp som en klinkekule som ikke klarer å tenke deg til hva som skjer generelt rundt om. Og selv om du kanskje har sagt nei en eller to ganger. Kanskje til og med 100 ganger, så kan du nok doble det antallet så får du antallet du selv har blitt avvist. Med mindre du har levd under en stein og så vidt vet hva en kvinne er. Blir så svett av idioter Anonymkode: 862a8...35b 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #14 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tanker? At du er like skarp som en klinkekule som ikke klarer å tenke deg til hva som skjer generelt rundt om. Og selv om du kanskje har sagt nei en eller to ganger. Kanskje til og med 100 ganger, så kan du nok doble det antallet så får du antallet du selv har blitt avvist. Med mindre du har levd under en stein og så vidt vet hva en kvinne er. Blir så svett av idioter Anonymkode: 862a8...35b Opplys meg med dine overlegne intelligens hva du mener jeg ikke forstår TS Anonymkode: 50c97...d74 2 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #15 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor sier folk det pisset om at "kvinner kontrollerer adgang til sex". Begge parter skal være enige i sex, og det er heller ikke alle menn som ønsker sex før man har blitt et par. Tror dette er ganske individuelt siden vi alle har autonomi. Jeg er mann og har selv erfart å avvise damer. Så det går jo begge veier 🤷♂️ Tanker? Anonymkode: 50c97...d74 Jeg oppfatter sjekkeprosessen som en der mannen tar initiativ ved å vise interesse, og kvinnen sier ja eller nei. Oftest nei. Jeg oppfatter dateprosessen som en hvor mannen prøver å ta det videre, og kvinnen sier ja eller nei. Altså at det er en seleksjon hvor kvinnen har mest makt og mannen må overbevise om at han er «verdt det». Jeg oppfatter samliv etter første samleie som mer likestilt. Man er to parter som begge må ha det bra for at forholdet skal være bra. Anonymkode: a17b5...f53 1
AnonymkvinneViken Skrevet 15. oktober 2023 #16 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tanker? At du er like skarp som en klinkekule som ikke klarer å tenke deg til hva som skjer generelt rundt om. Og selv om du kanskje har sagt nei en eller to ganger. Kanskje til og med 100 ganger, så kan du nok doble det antallet så får du antallet du selv har blitt avvist. Med mindre du har levd under en stein og så vidt vet hva en kvinne er. Blir så svett av idioter Anonymkode: 862a8...35b Poenget er at vi damer også blir avvist både når det gjelder å få sex og forhold. Tydeligvis ikke mange som tror på dette. Har opplevd begge deler selv, altså disse to avvisningene. Og jeg blir da ikke sur for det. Tenker bare at mannen har selvrespekt og setter grenser. Tryggheten på at jeg er en flott, hyggelig og fin dame har jeg inni meg uansett. Er trygg på hvem jeg er, og det virker det som at TS er på seg selv også. 4 4
GrønnNellik68 Skrevet 15. oktober 2023 #17 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg mener det er oss kvinner som kontrollerer hvem som får sex. Så mye tilbud som en får om sex fra menn så er det opp til meg om jeg vil si ja eller nei. Vi damer , i hvertfall flesteparten, vil ha sex med noen vi bryr oss om og tenner på. Ikke alt mulig som tilbyr seg. Det ser jeg når jeg er på apper.. menn får omtrent ikke likes. Og ingen damer sender meldinger og tilbyr dem sex. I så fall hadde de blitt happy happy... Blant de topp 20% kan jeg være enig. Disse mannfolka har så mange tilbud at de lett kan avvise sex for de de aldri vil mangle det uansett. Men så når du lar en mann ha sex med deg da fordi du liker dem. Så blir det jo mannen som kontrollerer om det blir forhold. For min del har jeg blitt avvist alle gangene jeg har hatt sex med en mann og ønsket noe mer. Har og hatt sex med menn som har likt meg og jeg ikke har følt noe for dem. Det blir feil for meg. Trodde jeg skulle klare å utvikle følelser. Det gikk ikke. 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #18 Skrevet 15. oktober 2023 Ja jeg har lest det at det er menn som kontrollerer og tilbyr forholdene, mens damene kontrollerer sexen. Synes ikke det er noe hyggelig at vi reklamerer det slik, for da kan det rask bli et verbalt våpen. "Haha jeg har makt over deg" liksom. Mann eller dame, den tankegangen er lite pent ass TS Anonymkode: 50c97...d74 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #19 Skrevet 15. oktober 2023 For noe PK-tull. Alle vet da innerst inne at kvinner kontrollerer sex. Kvinner har uendelig tilbud om sex, da blir det jo sånn. De færreste menn kan velge og vrake for sex for å si det sånn... Slutt med det der white-knight greiene da, vær så snill Anonymkode: ee14b...91e 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #20 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For noe PK-tull. Alle vet da innerst inne at kvinner kontrollerer sex. Kvinner har uendelig tilbud om sex, da blir det jo sånn. De færreste menn kan velge og vrake for sex for å si det sånn... Slutt med det der white-knight greiene da, vær så snill Anonymkode: ee14b...91e Narsissistisk kommentar om jeg får si det. Menn er ikke så enkle som du kanskje tror, og du er ikke senteret av universet for alle. Du bruker forresten begrepet "white knight" helt feil Anonymkode: 50c97...d74 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå