. Anonym. Skrevet 14. oktober 2023 #1 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Sorgen min kom etter flere hendelser (rettsprosess med min overgriper som er pågående enda, komplisert situasjon med far og stefamilien m.m)den inntraff i slutten av juni. Jeg føler ikke annet enn angst, pessimisme, bitterhet, skyldfølelse og sinne. Jeg er diagnostisert med ptsd grunnet grov omsorgssvikt og overgrep i oppveksten. Å snakke med venner og familie er ikke et alternativ. Jeg har prøvd å få helsevesenet til å innse situasjonen når jeg var innlagt men dem aviste meg å jeg fikk ikke lov til å være der lenger enn 4 dager. Jeg har ikke psykolog. Fastlegen min er lite interessert til å henvise meg til dps, Modum bad. Hva skal jeg gjøre? Endret 14. oktober 2023 av . Anonym. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Del Skrevet 14. oktober 2023 Har du prøvd psykisk helseteam i kommunen? Anonymkode: ce2aa...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du prøvd psykisk helseteam i kommunen? Anonymkode: ce2aa...c6b Rask psykisk helsehjelp passer ikkje dersom du: Har behov for akutt helsehjelp Har alvorlege eller samansette psykiske vanskar Står i ei akutt livskrise, eller har behov for langvarig behandling Mottek eller er tilvist til annan psykisk helsehjelp, som til dømes psykiatrisk poliklinikk. Mottek kommunale tenester knytt til psykisk helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #4 Del Skrevet 14. oktober 2023 . Anonym. skrev (1 time siden): Rask psykisk helsehjelp passer ikkje dersom du: Har behov for akutt helsehjelp Har alvorlege eller samansette psykiske vanskar Står i ei akutt livskrise, eller har behov for langvarig behandling Mottek eller er tilvist til annan psykisk helsehjelp, som til dømes psykiatrisk poliklinikk. Mottek kommunale tenester knytt til psykisk helse. Jeg har ikke nevnt rask psykisk helsehjelp. Anonymkode: ce2aa...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Del Skrevet 14. oktober 2023 Start med å bytte fastlege. Å ha en god lege med på laget et viktig for å klare å få korrekt behandling. Du kan lese på legelisten om det er noen som er spesielt flinke med psykiatri. Anonymkode: 43e6e...c58 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hva med å prøve en prest eller en diakon? Eventuelt SMISO? Anonymkode: 663e1...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå