AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1 Del Skrevet 14. oktober 2023 Jeg publiserer sjelden noe her inne og hvis jeg gjør det poster jeg anonymt. Jeg angrer hver gang. Jeg blir helt satt ut av krasse, latterliggjørende svar, folk som liksom ikke forstår problemet etc. Ikke rart at barn mobber, de får holdningene fra et sted... Skjerp dere, damer. Anonymkode: 1a08c...db2 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 14. oktober 2023 #2 Del Skrevet 14. oktober 2023 Ikke vær så hårsår. Jeg kan nesten garantere deg at ingen vil deg noe vondt selvom det er krasse svar til tider. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg publiserer sjelden noe her inne og hvis jeg gjør det poster jeg anonymt. Jeg angrer hver gang. Jeg blir helt satt ut av krasse, latterliggjørende svar, folk som liksom ikke forstår problemet etc. Ikke rart at barn mobber, de får holdningene fra et sted... Skjerp dere, damer. Anonymkode: 1a08c...db2 Ikke sant? Mobbing går nok i arv. Barn mobber fordi foreldrene mobber. Vet om ei kjærring som ble busta sammen med tantebarnet sitt. De er begge voksne med barn og all slags. Anonymkode: 189ab...0e4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. oktober 2023 #4 Del Skrevet 14. oktober 2023 Det er helt utrolig hvor stygge noen kan være bak ett tastatur, tviler sterkt på at de snakker slik til mennesker i det virkelige liv. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Del Skrevet 14. oktober 2023 merkelig nok at såpass mange av dem befinner seg her på Kvinneguiden da. folk har stort sett lit mer folkeskikk på for eksempel Diskusjon.no Anonymkode: 063a7...29d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Del Skrevet 14. oktober 2023 Et godt råd: Ikke ta deg nær av noe som blir skrevet her inne. Du kan ikke ta det personlig at mennesker du ikke aner hvem er,skriver noe om deg,som de ikke aner hvem er. Anonymkode: dfe25...f24 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. oktober 2023 #7 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg publiserer sjelden noe her inne og hvis jeg gjør det poster jeg anonymt. Jeg angrer hver gang. Jeg blir helt satt ut av krasse, latterliggjørende svar, folk som liksom ikke forstår problemet etc. Ikke rart at barn mobber, de får holdningene fra et sted... Skjerp dere, damer. Anonymkode: 1a08c...db2 Du er jo på et diskusjonsforum. Da kan man ikke diktere hva andre skal svare 😄 Gro deg en ryggrad og lær deg å ignorere ufine svar/kommentarer. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. oktober 2023 #8 Del Skrevet 14. oktober 2023 Ikke ta opp ting som barn, vekt, mannfolk, pride, sex, abort...da kanskje du får noen ok svar. Men kg er fulle av troll og mennesker som elsker å sitte bak en skjerm og være slemme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #9 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): merkelig nok at såpass mange av dem befinner seg her på Kvinneguiden da. folk har stort sett lit mer folkeskikk på for eksempel Diskusjon.no Anonymkode: 063a7...29d På kg er det lov å ha flere profiler så lenge du ikke skriver i samme tråd med eks 2 brukere. Da blir det fort dårlig stemning og stygge svar may egen trollfabrikk. Anonymkode: 189ab...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #10 Del Skrevet 14. oktober 2023 Her er deler av et frekt svar jeg fikk på en tråd jeg opprettet. Jeg gidder ikke å opprette flere tråder når folk bruker KG til å få ut frustrasjon og aggresjon pga sitt eget miserable liv, og går løs på trådstartere ved å bruke hersketeknikker. Post gjerne andre eksempler på frekke svar, her er ett: Heldigvis ble ikke mine foreldre så satt ut av det at de trengte å skrive anonymt innlegg i lokalavisa, de valgte å inkludere barna og ta bekymringen med andre instanser. er det virkelig sååå overraskende at det finnes mennesker som løser ting klønete? Virkelig? Jeg blir litt matt over folk som lever i sine perfekte bobler og som blir så satt ut når noen pirker litt i den bobla og viser at de lever annerledes. Anonymkode: dfc27...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #11 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her er deler av et frekt svar jeg fikk på en tråd jeg opprettet. Jeg gidder ikke å opprette flere tråder når folk bruker KG til å få ut frustrasjon og aggresjon pga sitt eget miserable liv, og går løs på trådstartere ved å bruke hersketeknikker. Post gjerne andre eksempler på frekke svar, her er ett: Heldigvis ble ikke mine foreldre så satt ut av det at de trengte å skrive anonymt innlegg i lokalavisa, de valgte å inkludere barna og ta bekymringen med andre instanser. er det virkelig sååå overraskende at det finnes mennesker som løser ting klønete? Virkelig? Jeg blir litt matt over folk som lever i sine perfekte bobler og som blir så satt ut når noen pirker litt i den bobla og viser at de lever annerledes. Anonymkode: dfc27...c7c Kanskje vi også skal skrive hvilke brukere som svarer frekt slik at vi kan få en oversikt over hvem det er? Kanskje vi kan gjennomskue et mønster? Anonymkode: dfc27...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 14. oktober 2023 #12 Del Skrevet 14. oktober 2023 Nå er det også veldig mange dumme innlegg på forumet og Dunning-Kruger effekten er sterk hos noen, så da er det ikke alltid så lett å komme med et svar som ikke provoserer den andre parten. Se på Israel/Palestina tråden, der er noen fantastisk binære innlegg i den tråden, som formelig ber om latterliggjørelse.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet 14. oktober 2023 #13 Del Skrevet 14. oktober 2023 Jeg er nesten aldri her inne lenger akkurat på grunn av det! Uansett hva du lager en tråd om så må noen svare på en spydig og arrogant måte. Om du ber om så mye som en oppskrift på kjøttkaker kan du banne på at ett eller annet nek må svare noe negativt. Mange bitre, ekle damer her, tror jeg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #14 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje vi også skal skrive hvilke brukere som svarer frekt slik at vi kan få en oversikt over hvem det er? Kanskje vi kan gjennomskue et mønster? Anonymkode: dfc27...c7c De fleste frekke er jo AnonymBruker og det å drive med person forfølgelse og hets her inne er verken lov eller ok, det er bare en barnslig måte å gjøre noe på. Du får heller sette disse brukerene på ignorer listen istedenfor Anonymkode: 29506...fd9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #15 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Her er deler av et frekt svar jeg fikk på en tråd jeg opprettet. Jeg gidder ikke å opprette flere tråder når folk bruker KG til å få ut frustrasjon og aggresjon pga sitt eget miserable liv, og går løs på trådstartere ved å bruke hersketeknikker. Post gjerne andre eksempler på frekke svar, her er ett: Heldigvis ble ikke mine foreldre så satt ut av det at de trengte å skrive anonymt innlegg i lokalavisa, de valgte å inkludere barna og ta bekymringen med andre instanser. er det virkelig sååå overraskende at det finnes mennesker som løser ting klønete? Virkelig? Jeg blir litt matt over folk som lever i sine perfekte bobler og som blir så satt ut når noen pirker litt i den bobla og viser at de lever annerledes. Anonymkode: dfc27...c7c Hva i all verden var frekt her? Anonymkode: 6b0a0...814 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #16 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De fleste frekke er jo AnonymBruker og det å drive med person forfølgelse og hets her inne er verken lov eller ok, det er bare en barnslig måte å gjøre noe på. Du får heller sette disse brukerene på ignorer listen istedenfor Anonymkode: 29506...fd9 Ok, så når brukeren er på den listen så ser man ikke brukerens svar lenger? Anonymkode: dfc27...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #17 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva i all verden var frekt her? Anonymkode: 6b0a0...814 Du ser ikke noe frekt her? Å si til noen at man lever i en perfekt boble? At foreldrene hennes ikke skrev anonymt når det oppsto noe som gjorde dem satt ut? Hadde du sagt slike ting face to face til noen? I min omgangskrets er ikke det vanlig. Anonymkode: dfc27...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #18 Del Skrevet 14. oktober 2023 En annen ting denne brukeren skrev var . Men jeg har ikke behov for å springe til KG og rope ut at fysj og æsj så vanskelig det er at ikke alle foreldre er like perfekte som meg. I mine øyne er det frekt! Anonymkode: dfc27...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #19 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, så når brukeren er på den listen så ser man ikke brukerens svar lenger? Anonymkode: dfc27...c7c Stemmer. Brukernavnet kommer opp i en tråd som h*n har svart i men det står vel noe sånt som "(navn) du har valgt å ignorere denne brukeren vil du likevel se hva ... hsr skrevet" eller noe sånt så du ser ikke hva vedkommende har skrevet viss du ikke klikker på at du ønsker å se det. Anonymkode: 29506...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 14. oktober 2023 #20 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Dette må man bare infinne seg med. Skauen er full av troll og ukvemsord.. Og det har det vært siden tidenes morgen. Og så er det jo en god gjeng sensitive sutrekopper her inne også. Ser ikke like mye til de på andre forum. Endret 14. oktober 2023 av PITTY 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå