Gå til innhold

Jentetur (30 årene)


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Hva med en tur til Zürich da? Nydelig by med mange muligheter til shopping og uteliv! Jeg innrømmer gjerne at prisnivået er som Norge, men verdt turen likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og søsteren min hadde det veldig bra i Glasgow.

Ellers anbefaler jeg også:

- Firenze

- Roma

- Stockholm

- Gøteborg

- København

- Paris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste forslaget du har fått her hittil, er utvilsomt Palma! Veldig kul og sjarmerende by, passe stor og så mye pent å se på, da! ;) Perfekt jentetur-by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice i Frankrike !!!!!

Jeg har vært der ti ganger som sommerferiedestinasjon og skal tilbake dit i år. Flott by med BILLIGE steder å spise og shoppe. Alle tror det er dyrt der fordi det er Rivieraen, men det bor mer enn 450.000 i byen og området rundt.

Var på en 3 stjerners restaurant der i 2002 og betalte 450.- NOK for full "treat" på en tre-retter. (tre retter med vin, dessert og portvin m.m.)

Gå inn på Google og søk (legger ikke inn kommerse siderefs her av hensyn). på Nice , Gallerie Lafayette, Centre Commercial Nice Etoile, Darty. Så vil du se priser du ikke trodde var mulig der nede, for dette er da de dyreste stedene. Andre kjeder og frittstående butikker er mye billigere + at du da kan prute.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk inntrykk av at hovedinnlegger snakket om storbyferie, ikke sydentur.

Palma er en by med fantastiske shoppemuligheter, et sted mange drar fordi det er behagelig temperatur. Badeturistene er andre steder på øya.

Selv liker jeg Dubrovnik for jenteturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg fikk inntrykk av at hovedinnlegger snakket om storbyferie, ikke sydentur.

Jeg vil kalle Palma en storby - i miniformat. Kjempekoselig by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona er helt topp, shop til you drop (fantastisk poesi). Utrolig mye å se.

Nice er også en super plass. Bare det å sitte på stranda, duppe tærne og kikke på det nydelige blå havet... (sukk lengter tilbake). Varmt langt ut i november. Mye og shoppe og sjekk ut puben Waynes (helt villt!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sheffield i England.

Møkkete og kjedelig by.

Passer bra for jenter som har ambisjoner om å være trofaste på en jentetur til storby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...