Gå til innhold

Jentetur (30 årene)


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Har du tips? Hvor kan du anbefale?

Weekendtur (tor-søn)

rimelig prisnivå

shoppingmuligheter

god mat

Noen tips utifra mine stikkord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palma de Mallorca! Alldeles nydelig by! Perfekt for jentetur, masse koselige barer/tapasbarer/kafeer/restauranter/klubber osv og fantastiske shoppingmuligheter! Hadde ikke vært tvil i min sjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Very Victoria
Palma de Mallorca! Alldeles nydelig by! Perfekt for jentetur, masse koselige barer/tapasbarer/kafeer/restauranter/klubber osv og fantastiske shoppingmuligheter! Hadde ikke vært tvil i min sjel!

Og hvor mange ekle innpåslitne menn i badebukse pr. kvm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mange ekle innpåslitne menn i badebukse pr. kvm?

Palma er en by, folk går ikke rundt i badebukse der. Byen kalles et miniatyr-Barcelona og har ca 300 000 innbyggere. Men for all del, dra til Praha og frys og treff naboen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor mange ekle innpåslitne menn i badebukse pr. kvm?

Er man ikke gammel nok til å takle noe slikt, da bør en holde seg unna ;)

Men er en over 30, vil jeg tro en er gammel nok til å håndtere slike situasjoner. Mange som har reist dit, og omtrent like mange som har kost seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Very Victoria
Palma er en by, folk går ikke rundt i badebukse der. Byen kalles et miniatyr-Barcelona og har ca 300 000 innbyggere. Men for all del, dra til Praha og frys og treff naboen!

Jeg fikk inntrykk av at hovedinnlegger snakket om storbyferie, ikke sydentur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Very Victoria
Er man ikke gammel nok til å takle noe slikt, da bør en holde seg unna  ;) 

Men er en over 30, vil jeg tro en er gammel nok til å håndtere slike situasjoner. Mange som har reist dit, og omtrent like mange som har kost seg  ;)

Med tanke på at skandinaviske kvinner er sett på som billige horer i hele Middelhavsområdet så er det tydelig at mange har "kost seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at skandinaviske kvinner er sett på som billige horer i hele Middelhavsområdet så er det tydelig at mange har "kost seg".

Eh, har de ikke valgt det selv da? :sjenert: Velger en å gå med en fyr, så er det ens eget valg. Vil en ikke, kan en fint takke nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk inntrykk av at hovedinnlegger snakket om storbyferie, ikke sydentur.

Hun vil nok oppleve det som om hun er på storbyferie hvis hun drar dit, hvis hun ikke reiser ut av byen og legger seg på stranda. Den finnes store byer i syden, skjønner du. Har du vært i Palma? Les om Palma her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hovedinnlegger her:

VeryVictoria; dersom du ikke har noe annet å komme med enn å rakke ned på andres forslag foreslår jeg at du hopper over til et annet forum..

Palma de Mallorca må jeg sjekke ut... Det gjør jo ingenting at det er varmt og godt også.. En dag på stranda.. Høres fristende ut det også, men er det ikke litt langt å reise for bare torsdag til søndag?

Hvilket flyselskap, hvilket prisnivå?

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hovedinnlegger her:

VeryVictoria; dersom du ikke har noe annet å komme med enn å rakke ned på andres forslag foreslår jeg at du hopper over til et annet forum..

Palma de Mallorca må jeg sjekke ut... Det gjør jo ingenting at det er varmt og godt også.. En dag på stranda.. Høres fristende ut det også, men er det ikke litt langt å reise for bare torsdag til søndag?

Hvilket flyselskap, hvilket prisnivå?

Andre forslag?

Nei, det er vel ca 3-3 1/2 time med fly. Jeg har vært der på langweekend flere ganger. Du får pakke dit hos f eks Bridge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hovedinnlegger: så akkurat på Firenze her jeg også.. Fortell hva du vet om byen? hvordan er det å få seg et sted å bo? prisnivå? shoppingmuligheter? hvem flyr du med?

takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hovedinnlegger: så akkurat på Firenze her jeg også.. Fortell hva du vet om byen? hvordan er det å få seg et sted å bo? prisnivå? shoppingmuligheter? hvem flyr du med?

takk!

Hei, jeg har også vært i Firenze (det er jeg som anbefaler Palma). En flott by med fanatstisk arkitektur og historisk sus. Dyrere enn Palma, både mat, overnatting og shopping. For jentetur hadde jeg valgt Palma framfor Firenze.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona er topp!

Har bodd der, og prisene er heltok hvis du holder deg unna turist-kjernen på La Rambla.

Greie flypriser også, hvis du bestiller i god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...