Gjest Lea Skrevet 5. november 2002 #1 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg hadde en kamerat en gang. Verdens beste gutt som jeg kunne snakke om alt mulig med. Åpen og morsom! Det beste var at vi aldri var forelsket/betatt av hverandre, bare kjempegode venner! Men så flyttet han :cry: ! Akkurat da var jeg midt oppi masse styr med ny kjæreste, flytting og jobbet mye, så vi mistet kontakten og adressene. Jeg har lett og lett etter ham i telefonkataloger osv. mange ganger. Men de siste årene har jeg ikke tenkt på ham i det heletatt. SÅ.. for noen dager siden fikk jeg en mail. Han hadde funnet meg i telefonkatalogen.no, der jeg hadde registrert e-mailadressen min. Det viste seg at han hadde lett etter meg også, men jeg har jo også flyttet litt på meg da. Og jeg ble så hoppende glad! Riktignok bor han et stykke fra meg og vi kommer nok aldri til å få den samme kontakten som vi hadde, men det er så deilig å vite at han fortsatt finnes og at han har det bra. :D Måtte bare slippe ut litt glede jeg, ettersom jeg har sippet så masse i det siste! Og midt oppi en tøff jobb-periode gjorde dette godt! Nå gjelder det bare å fortelle sambo om vennskapet vi hadde for lenge siden og forklare at det ikke er noe annet enn vannskap. Tipper at det går fint jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 5. november 2002 #2 Del Skrevet 5. november 2002 Så kjempekoselig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå