Gjest gurimalla Skrevet 25. januar 2006 #1 Del Skrevet 25. januar 2006 Selv om jeg antageligvis har liten sjanse til å møte dere så hadde det vært moro å se hvor dere skal føde. Selv skal jeg føde på Ullevål, ikke ABC, men vanlig fødeavdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 25. januar 2006 #2 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg skal føde på A-hus. Så da teffes vi nok ikke nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 25. januar 2006 #3 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg skal på ABC på Ullevål hvis alt går som det skal. (Jeg leste at av ulike årsaker er det bare ca halvparten av førstegangsfødende som får plass der, som ender opp med å føde der.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 25. januar 2006 #4 Del Skrevet 25. januar 2006 Og jeg skal föde i Genève... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. januar 2006 #5 Del Skrevet 25. januar 2006 Sykehuset Levanger her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 25. januar 2006 #6 Del Skrevet 25. januar 2006 Haukeland sykehus for min del. Satser på Storken i utgangspunktet (som er den familievenlige avdelingen der de tilbyr alternativ smertelindring og ikke epidural), men veien er kort over til Føden, dersom det skulle være grunner til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 25. januar 2006 #7 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Ullevål, fødeavd A. Endret 25. januar 2006 av Dalwhinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 25. januar 2006 #8 Del Skrevet 25. januar 2006 Ullevål, men vet ikke hvilken avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 1. februar 2006 #9 Del Skrevet 1. februar 2006 Ullevål avdeling A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. februar 2006 #10 Del Skrevet 1. februar 2006 Ullevål, føde A. Satser på å møte Tulipan der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå