AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg lurer på om noen kunne sett på meg? Jeg vet ikke helt hva jeg lurer på, kanskje bare få høre noe om meg eller noe som lommer, for alt kan i blant se så svart ut. Takk på forhånd. Anonymkode: 95cc1...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Del Skrevet 11. oktober 2023 jeg prøvde fikk kortet the fool 😊 er du en litt usikker person? eller at du har mange rundt deg som gjør deg usikker og du er redd for å ta neste steget? det kan hende det er noen rundt deg som ikke er til å stole på og som prøver lure deg? du vil alle rundt deg godt, men kan være noe naiv. du er en fri person, men føles som noe holder deg tilbake fra å gå fullt ut og satse på egne drømmer. Anonymkode: 50429...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Del Skrevet 11. oktober 2023 gi gjerne tilbakemelding på om det stemte. Anonymkode: 50429...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): jeg prøvde fikk kortet the fool 😊 er du en litt usikker person? eller at du har mange rundt deg som gjør deg usikker og du er redd for å ta neste steget? det kan hende det er noen rundt deg som ikke er til å stole på og som prøver lure deg? du vil alle rundt deg godt, men kan være noe naiv. du er en fri person, men føles som noe holder deg tilbake fra å gå fullt ut og satse på egne drømmer. Anonymkode: 50429...0ef Takk for at du prøvde, du har rett i det du ser da. Jeg er en usikker person blitt. Ja føles som noe tungt holder meg tilbake og tror ikke på drømmene mine, The fool. En ny start eller noe? Anonymkode: 95cc1...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ja på en måte kan det være en ny start tror jeg. The fool er knyttet til tallet 0 hvor i denne fasen gir slipp på det som holder deg tilbake så du kan komme til neste steget. En slags oppvåkningsfase 😊 Anonymkode: 50429...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #6 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja på en måte kan det være en ny start tror jeg. The fool er knyttet til tallet 0 hvor i denne fasen gir slipp på det som holder deg tilbake så du kan komme til neste steget. En slags oppvåkningsfase 😊 Anonymkode: 50429...0ef Kan jeg spørre deg om du kan se hva det er og hvordan jeg kan komme meg frem? Du har rett i det der med at jeg er en fri person, mer fri nå enn noen gang, men kjenner meg mer låst enn noen gang. Som fire glatte vegger. Anonymkode: 95cc1...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå