Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #1 Del Skrevet 5. november 2002 Har begynt med p-sprøyte. Vet da at blødninger kan være forskjellig, noen kan blø lenge og noen ingenting. Men hvor lenge er det "normalt" å blø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 6. november 2002 #2 Del Skrevet 6. november 2002 Tja... Jeg blør ihvertfall i 5 dager. Og det har jeg gjort hele tiden. Men det varierer jo fra person til person.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 6. november 2002 #3 Del Skrevet 6. november 2002 Hvis du tenker på uregelmessige blødninger, så tror jeg det er normalt å ha slike i de første tre månedene etter å ha begynt på p-sprøyte. Selv hadde jeg ingen blødninger i det hele tatt da jeg gikk på sprøyta, det er også normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2002 #4 Del Skrevet 6. november 2002 ikke for å være negativ..men jeg holdt på med det i et halvt år. jeg måtte begynne på piller for å stoppe blødningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 7. november 2002 #5 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg hadde ingen blødninger dag jeg gikk på p-sprøyta (i 1,5 år). Har sluttet med den nå, og venter i spenning på om mensen kommer tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. november 2002 #6 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg fikk også verre blødninger med p-sprøyte, har fra før 7 hele dager i mnd..og trodde det skulle holde, med p-sprøyten hadde jeg 7 dager opphold i mnd. på det verste! Men har hørt om flere som ikke har blødning i det hele tatt! det varierer fra kvinne til kvinne, noen får uregelmessige og hyppige blødninger, andre ingen i det hele tatt. (heldiggrisene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 7. november 2002 #7 Del Skrevet 7. november 2002 Men har hørt om flere som ikke har blødning i det hele tatt! det varierer fra kvinne til kvinne, noen får uregelmessige og hyppige blødninger, andre ingen i det hele tatt. (heldiggrisene ) Jeg er en av "heldiggrisene" som ikke hadde en eneste blødning mens jeg gikk på p-sprøyte, men så tok det også 1,5 år før jeg fikk tilbake mensen etter å ha sluttet. Følte meg ikke såå heldig da :-? (brukte blant annet en formue på graviditetstester... :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå