Gå til innhold

Hvor lenge er det normalt å blø?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har begynt med p-sprøyte.

Vet da at blødninger kan være forskjellig, noen kan blø lenge og noen ingenting.

Men hvor lenge er det "normalt" å blø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...

Jeg blør ihvertfall i 5 dager. Og det har jeg gjort hele tiden. Men det varierer jo fra person til person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på uregelmessige blødninger, så tror jeg det er normalt å ha slike i de første tre månedene etter å ha begynt på p-sprøyte. Selv hadde jeg ingen blødninger i det hele tatt da jeg gikk på sprøyta, det er også normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være negativ..men jeg holdt på med det i et halvt år.

jeg måtte begynne på piller for å stoppe blødningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen blødninger dag jeg gikk på p-sprøyta (i 1,5 år). Har sluttet med den nå, og venter i spenning på om mensen kommer tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også verre blødninger med p-sprøyte, har fra før 7 hele dager i mnd..og trodde det skulle holde, med p-sprøyten hadde jeg 7 dager opphold i mnd. på det verste!

Men har hørt om flere som ikke har blødning i det hele tatt! det varierer fra kvinne til kvinne, noen får uregelmessige og hyppige blødninger, andre ingen i det hele tatt. (heldiggrisene :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har hørt om flere som ikke har blødning i det hele tatt! det varierer fra kvinne til kvinne, noen får uregelmessige og hyppige blødninger, andre ingen i det hele tatt.  (heldiggrisene  :ler: )

Jeg er en av "heldiggrisene" som ikke hadde en eneste blødning mens jeg gikk på p-sprøyte, men så tok det også 1,5 år før jeg fikk tilbake mensen etter å ha sluttet. Følte meg ikke såå heldig da :-? (brukte blant annet en formue på graviditetstester... :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...