Gå til innhold

Eneste i gjengen som ikke ble invitert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dette blir jo selvfølgelig helt umulig for noen her inne å gjette på. 

med mindre dere spør de som inviterte til bryllupet da. Men spørs om dere er alt for konfliktskye...    

Anonymkode: 1bbc7...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ble invitert. Hva som skjedde med invitasjonen aner dere ikke, men skulle det være en grunn til at invitasjonen ble trukket tilbake? Eller sitter brudeparet på sin side og lurer på hvorfor mannen din aldri svarte på invitasjonen?

Mannen din burde selvsagt tatt dette opp da han ikke fant invitasjonen lengre.  Det kunne vært så enkelt som at han sendte brudgommen en melding om «Hei! Jeg skulle sjekke tidspunktet for når bryllupet startet nå, men finner ikke igjen invitasjonen.» Nå er det for sent, selvsagt.
 

Husk at det ikke er brudgommen som inviterer til utdrikningslaget, det er forloverne. Om de er i samme kompisgjeng og utdrikningslaget ble snakket om i den felles gruppen deres, er det merkelig at han skulle bli utelatt (om det ikke er noen grunn til det). Er du sikker på at mannen din ikke har misforstått noe her? Eller at det er noe han ikke har fått med seg?

Aner ikke hvor godt du kjenner brudeparet, så da blir det vanskelig å gi noen råd om hvordan du kan ta dette opp med dem. Mannen din virker ekstremt konfliktsky, men det kan jo tenkes at han blir sur på deg om du går bak hans rygg og snakker med brudeparet om dette. Om du har god kontakt med en av de andre kompisene/damene til kompisene, kan du kanskje heller spørre dem om de har hørt noe rundt denne situasjonen. 

Anonymkode: 6de29...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/12/2023 at 11:36 PM, AnonymBruker said:

Ts her. 

Enig i at mannen min burde spurt da det var mer aktuelt (som jeg oppfordret han til å gjøre), men hva skulle jeg gjort, tvunget ham? Det er hans valg.

Han har godtatt at han (tilsynelatende) ikke ble invitert, men jeg tenker jo at det sannsynligvis var en glipp som (på daværende tidspunkt) hadde vært lett å fikse, men som nå "forkludrer" relasjonen, fordi vi er usikre på hva som egentlig skjedde.

Ja, et bryllup er bare en fest, og vi hadde ikke tenkt oss dit (kolliderte med termindato), men det er liksom noe symbolsk ved det.

Grunnen til at jeg vurderer å ta det opp er at jeg synes det er leit at mannen min går rundt og tror han ble ekskludert hvis det bare var en glipp, for jeg vet han kommer aldri til å gjøre det selv. Og hvis jeg kan gjøre noe for at noen jeg elsker skal ha det bra og det koster meg lite, så gjør jeg det. Kommer nok til å snike det inn i en bisetning på tomannshånd ved neste anledning, som noen foreslo 🙂 

Også mulig han/vi ikke ble invitert, men da synes jeg det er et dick move å først invitere, trekke tilbake invitasjonen og så gni planene om bryllup/utdrikningslag inn i trynet hans etterpå. Og hvis sistnevnte er tilfelle så er han bare en drittsekk man kan kutte kontakten med. Bare greit å finne ut av det istedenfor å kutte alle bånd pga en misforståelse.

Skal poste oppdatering her når jeg har gjort det, kanskje om et år, kanskje aldri 😉

Takk for svar, folkens, alltid underholdende her på KG!

Anonymkode: 73525...6d1

Om det kolliderte med termin kan det jo være at de antok en info om graviditet som et avslag. Dere har jo laget dere en skikkelig suppe

Anonymkode: 0309d...6d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...