Gå til innhold

Å sende barn på utveksling

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det som kan være litt kjipt med usa er at veldig mange blir plassert på små steder hvor de er avhengig av bil og man faller da litt utenom de andre på 16 der som har sertifikatet og bil.

Jeg dro til ett engelskspråkelige lang og selv om det var en fantastisk opplevelse så angrer jeg i etterkant på at jeg ikke valgte ett annet land og på den måten lærte ett tredje språk.

Anonymkode: 0ec1b...350

Godt poeng! Tror hun ser for seg high school i LA eller NY, men jeg vet jo at veldig mange tross alt havner på veldig små steder som langt fra er så glamorøse som på film! 

Anonymkode: b3832...c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Godt poeng! Tror hun ser for seg high school i LA eller NY, men jeg vet jo at veldig mange tross alt havner på veldig små steder som langt fra er så glamorøse som på film! 

Anonymkode: b3832...c58

Har også hørt at mange vertsfamilier på småsteder er ganske religiøse eller konservative. Det kan være litt kjedelig. 

Anonymkode: c25f1...c52

• Liker 2
Skrevet

Finn frem blogger og forum om de som har vært der. Kan dere lese om dårlig erfaring, men også om god erfaring, men kanskje hun får en forståelse for at man mest sannsynlig ikke havner i en stor by. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har også hørt at mange vertsfamilier på småsteder er ganske religiøse eller konservative. Det kan være litt kjedelig. 

Anonymkode: c25f1...c52

Jepp, og jeg har hørt flere historier om at vertsforeldrene har vært god venn med områderepresentanten, så når forholdene hos vertsfamilien har vært dårlige, har områderepresentanten tatt verftsfamiliens side og gjort det vanskelig for eleven å finne nytt sted å bo.

Anonymkode: efb69...34a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...