Leo Skrevet 24. januar 2006 #1 Del Skrevet 24. januar 2006 ... har jeg sett som emnetittel i en tråd nå i lengre tid . Akkurat det kan vi vel klare å bli enige om at ikke bør forekomme ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 24. januar 2006 #2 Del Skrevet 24. januar 2006 Ja, å kalle noen tante er som å banne i barnehagen! Fysjom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #3 Del Skrevet 24. januar 2006 ... har jeg sett som emnetittel i en tråd nå i lengre tid . Akkurat det kan vi vel klare å bli enige om at ikke bør forekomme ! ← Det er jeg faen meg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #4 Del Skrevet 25. januar 2006 Ikke "herregud" engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLarsere Skrevet 25. januar 2006 #5 Del Skrevet 25. januar 2006 Har ikke noe problem med banning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 25. januar 2006 #6 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvorfor ikke? Dem lærer da det uansett. Bedre å lære det tidlig da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 25. januar 2006 #7 Del Skrevet 25. januar 2006 Bedre å lære det tidlig da vel? ← Hvorfor er det bedre å lære å banne tidlig enn sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #8 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har ikke LÆRT noen unger å banne, men hadde med en ordentlig villstyring å gjøre da jeg jobbet på en barneskole. Banningen hans var det minste problemet hans, så jeg overså det glatt og konsentrerte meg om holdninger til vold og slikt istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2006 #9 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvorfor er det bedre å lære å banne tidlig enn sent? ← Kanskje man får bedre EQ av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 25. januar 2006 Barna lærer jo å banne uansett, så ved nærmere ettertanke er det kanskje like greit at de lærer det av kompetent personell fremfor av en amatør som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2006 #11 Del Skrevet 25. januar 2006 Barna lærer jo å banne uansett, så ved nærmere ettertanke er det kanskje like greit at de lærer det av kompetent personell fremfor av en amatør som meg ← Men hvorfor skal de lære det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2006 #12 Del Skrevet 25. januar 2006 Men hvorfor skal de lære det? ← Fordi det er smertestillende vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 26. januar 2006 Men hvorfor skal de lære det? ← Fordi det er nyttig å ha et stort ordforråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2006 #14 Del Skrevet 26. januar 2006 Og det kan man ikke ha uten å banne? Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 26. januar 2006 Og det kan man ikke ha uten å banne? Ja, ja. ← Jo selvfølgelig, men alle ord teller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2006 #16 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis du sier det så. Jeg synes ikke alle ord er like nyttige at banr lærer seg tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 26. januar 2006 #17 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvorfor er det bedre å lære å banne tidlig enn sent? ← dem kan like så godt lære det i tidlig alder som i sen alder. bare lær dem når ordet skal brukes/ikke brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #18 Del Skrevet 26. januar 2006 dem kan like så godt lære det i tidlig alder som i sen alder. bare lær dem når ordet skal brukes/ikke brukes. ← Iiik. Denne setningsoppbygningen og ukorrekte grammatikken var banning i mine ører! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 26. januar 2006 #19 Del Skrevet 26. januar 2006 er det ikke egentlig alltid sånn for små barn, at det som er forbudt er gøy? dersom de voksne banner ovenfor barna, er det liksom ikke forbudt lenger, og da vil ikke barna banne lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå