Gå til innhold

Grr! Nå er det snart for kaldt til å løpe utendørs. Og da må vi inn på de ekle tredemøllene.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det vil ødelegge alt. Hater tredemøllene generelt. Det blir ikke bedre av at alle er vendt mot diverse treningsmaskiner, slik at vi blir stirrende inn i trynet til feite gamle menn (det er bare de som bruker maskinene).

😠

Anonymkode: 054e8...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp å ha en mølle hjemme? 
Finn alternativ trening? 
Finn annet studio? 
Løp utendørs selv om det er snø? 

Blir provoserte av sånne som deg som skal spy ut at noen er feit og ekkel (som sikkert òg var din hensikt), det er du som er et ekkelt menneske som spyr ut av deg sånne ting. 

Anonymkode: c6805...f92

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er det ekle mennesket her. 
kjøp deg en thermotights eller 5, og betal for å pigge dine beste løpesko. Så kan du løpe ute så mye du vil. 

Jeg skal kose meg inne på mølla med tv-serier i bakgrunnen og forran meg er det vinduet der jeg bare kan se på det ekle regnet 😂 hurra for mølle hjemme

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo når det er 3 friske grader ute at man endelig kan bevege seg ute, uten å svette som en gris. Er jo super herlig! Endelig er det kalt nok til å trene ute! 🤩

Anonymkode: a9948...4b4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper utendørs hele året, kaldeste jeg har løpt i er -15.

Ha på deg skikkelig med løpeklær beregnet for vinter så funker det gull 😄

Anonymkode: fcaaf...7fc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan da ha på sko med pigger og varmere tøy. 

Det går fint å trene i kaldere luft.

Anonymkode: d6caa...e98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper ute til det blir under minus 20. Er da bare å sko seg og kle seg riktig. Dette må da være en trolletråd?

Anonymkode: 6a01b...d28

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det vil ødelegge alt. Hater tredemøllene generelt. Det blir ikke bedre av at alle er vendt mot diverse treningsmaskiner, slik at vi blir stirrende inn i trynet til feite gamle menn (det er bare de som bruker maskinene).

😠

Hvordan mener du disse mennene skal slanke seg, om de ikke får bruke treningsstudioet? Har du mer rett til det enn dem?

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😠

Jeg har også lagt merke til dette. Hvorfor tenker ikke eierne av treningssenteret over hvor de plasserer tredemøllene? Er selv en middelaldrende mann og hvor jeg trener har de plassert møllene i midten. Jeg kan gå til en treningsmaskin og se rett inn i rumpa på jenta som løper foran meg. Og går jeg på andre siden til et annet apparat ser jeg de forfra på mølla når de puster, peser og svetten presser frem brystvortene deres. Er det rart man mister konsentrasjonen?🙄

Anonymkode: 0fa95...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler sterkt at de som svarer i denne tråden ikke bor på vestlandet hvor det regner sidelengs 25 av 30 dager i måneden hele høsten og vinteren.

TS, kan du finne et treningssenter med tredemøller vendt mot et vindu eller en vegg/tv?

Anonymkode: b6c42...b51

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan da ha på sko med pigger og varmere tøy. 

Det går fint å trene i kaldere luft.

Anonymkode: d6caa...e98

Mange nordmenn har kuldeastma, og da går det ikke. 

Anonymkode: 30245...bc4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som er så tøff klarer da vel fint å løpe ute selv om det er kaldt. Andre får det jo til 

Anonymkode: 4aaf6...27c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

😠

Kvinner altid påstår at de går på treningsenter for å TRENE og ikke noe annet.

Ups......

Anonymkode: 4e83b...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Føler sterkt at de som svarer i denne tråden ikke bor på vestlandet hvor det regner sidelengs 25 av 30 dager i måneden hele høsten og vinteren.

TS, kan du finne et treningssenter med tredemøller vendt mot et vindu eller en vegg/tv?

Anonymkode: b6c42...b51

Bor i Trøndelag der det kan bli over -30 enkelte dager på vinteren å andre dager der det virker som om syndefloden har bestemt seg for å slå til. Løper uansett vær og forhold, man må bare ta forhåndsregler 😉 Kaldeste jeg har løpt i er -25, men det ble bare noen km i rolig tempo.

Endret av mjau87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mjau87 skrev (2 minutter siden):

Bor i Trøndelag der det kan bli over -30 enkelte dager på vinteren å andre dager der det virker som om syndefloden har bestemt seg for å slå til. Løper uansett vær og forhold, man må bare ta forhåndsregler 😉 Kaldeste jeg har løpt i er -25 men det ble bare noen få km før det ble for vanskelig å puste skikkelig 🙂

Det er ikke sunt å løpe i -25, man kan utvikle astma: https://iform.nu/trening/loping/lopetips/nar-er-det-for-kaldt-til-a-lope

https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-generelle/trening-i-sterk-kulde/

https://forskning.no/trening/er-det-farlig-a-trene-i-kaldt-vaer/1808145

Nesten hele det norske skilandslaget har kraftig astma av en grunn. Jeg skjønner ikke hvorfor folk trosser råd og løper seg til sykdom bare for å virke tøffe.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmehallen er fortsatt åpen på de kaldeste dagene, finnes muligheter 

Anonymkode: ae433...3e5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er ikke sunt å løpe i -25, man kan utvikle astma: https://iform.nu/trening/loping/lopetips/nar-er-det-for-kaldt-til-a-lope

https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-generelle/trening-i-sterk-kulde/

https://forskning.no/trening/er-det-farlig-a-trene-i-kaldt-vaer/1808145

Nesten hele det norske skilandslaget har kraftig astma av en grunn. Jeg skjønner ikke hvorfor folk trosser råd og løper seg til sykdom bare for å virke tøffe.

Har løpt i snart 10 år av å på i slikt vær å aldri blitt dårlig, kommer ann på hvor hardt man løper. Jeg løper ikke ikke fort å hardt på vintere som på sommeren, men viktig å kle seg og beskytte ansiktet. Så kommer nok til å fortsette 😉 

Endret av mjau87
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...