AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #21 Del Skrevet 10. oktober 2023 Veldig stygt og horete. Anonymkode: 22537...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #22 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Veldig stygt og horete. Anonymkode: 22537...366 Horete og ja? Hm. Jeg som trodde å hore var å selge seksuelle tjenester, så er det altså å bruke falske øyevipper. Så feil kan man ta. Men for å svare på spørsmålet. Alt med måte, noen tynne som bare piffer opp litt er bare fint. Blir jo nesten som å bruke mascara. Men de som ser ut som svarte sommerfugler blir litt for mye for meg. Anonymkode: f161c...7dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #23 Del Skrevet 10. oktober 2023 Bruker det ikke selv, men syns det er fint. Grunnen til at jeg ikke bruker det er fordi det er et ork, og at jeg føler det er mer for pene kvinner å bruke. Sikkert fordi jeg også assosierer det med kanskje ikke direkte prostitusjon, men innhold av kvinner som promoterer kropp i stor grad, bare i livet også. Føler meg ikke som en slik kvinne, men kunne egentlig ønske jeg var det. Anonymkode: 815c2...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 10. oktober 2023 #24 Del Skrevet 10. oktober 2023 Har brukt Extensions i mange år nå, men bruke lite volum og korte vipper. Ser egentlig bare ut som om jeg bruker en veldig god mascara. Grunnen til at jeg bruker de, er at da slipper jeg å bruke noe som helst annen make-up hver dag, og synes jeg ser mer våken og tilstede ut. Har store brune øyne, så pene vipper bare gir de en god ramme. Egentlig ingen som kommenterer det, og de fleste tror som sagt bare at jeg bruker en god mascara 😄 De som stakkars setter på slike lange tykke vipper, mister sine egne veldig fort, nettopp fordi vekten blir for stor. Det gjør at de må ta pause, eller bruke slike som limes på i remser og slikt. Jeg har bestandig brukt korte uten særlig mengde/tyngde, så har faktisk aldri måttet ta pauser. Har ganske naturlig mengde vipper når jeg fjerne alt, og det er et godt tegn på at man ikke har overdrevet 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 10. oktober 2023 #25 Del Skrevet 10. oktober 2023 Min ærlige mening er at det ser dust ut! Samme med ekstremt lange falske negler som helt tydelig er fake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #26 Del Skrevet 10. oktober 2023 mrs.tld skrev (10 minutter siden): Min ærlige mening er at det ser dust ut! Samme med ekstremt lange falske negler som helt tydelig er fake... Det ser dust ut, to feiekoster på øynene. Og duck duck munn, det er faktisk det verste. Anonymkode: f14dc...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #27 Del Skrevet 10. oktober 2023 Noen har jo så tykke extensions at de sliter med å åpne øynene skikkelig. Går rundt med halvlukkede øyne grunnet det. Veldig lite fint. Anonymkode: 12c2c...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. oktober 2023 #28 Del Skrevet 10. oktober 2023 Så lenge det ser naturlig ut, så synes jeg det kan være pent. Overdrevne falske vipper ser bare dumt ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #29 Del Skrevet 10. oktober 2023 Ikke pent i det hele tatt. Er så synlig at det er fake -også de som har moderat lengde. Er som Lindmo sa; selv om du setter på råfine nye felger, er det fortsatt en gammel mazda. Ser bare unaturlig ut.. Penere med egne vipper og mascara (som ikke er for tykk eller klumpete da) Anonymkode: 87b0e...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #30 Del Skrevet 10. oktober 2023 Mange unge jenter så setter på alt for mye og de blir bare seende trette og mye eldre ut. Tenk å betale tusenvis i året på å se trett og gammal ut. 😅 Setter på tress-punktvipper ytterst på øynene til fest. Hadde vippene mine tålt det hadde jeg brukt de hver dag. De sitter i 2-3 dager men det sliter på vippene og fjerne limet. Jeg har lange og buede men ganske tynne vipper og jeg kommer aldri til å tørre å sette på vipper i salong. Da tror jeg vippene mine min få permanent skade. Anonymkode: f7000...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå