Charlene87 Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Har datet så mye på facebook dating og Happn, men finner veldig få som er ute etter en romantisk forhold. Har bare masse dårlig erfaringer,og etter å ha lest her på Kg så er det ikke bare meg. Har begynt å dra på åra, og er redd for å bli alene. Er åpen for kjærlighet i det virkelige liv, og håper jeg kan finne noen på den gamle måten. Tenker også at jeg kan bli alene, men tenker også at skjer det så skjer det. Noen andre som har det sånn? 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Charlene87 skrev (4 minutter siden): Har datet så mye på facebook dating og Happn, men finner veldig få som er ute etter en romantisk forhold. Har bare masse dårlig erfaringer,og etter å ha lest her på Kg så er det ikke bare meg. Har begynt å dra på åra, og er redd for å bli alene. Er åpen for kjærlighet i det virkelige liv, og håper jeg kan finne noen på den gamle måten. Tenker også at jeg kan bli alene, men tenker også at skjer det så skjer det. Noen andre som har det sånn? Dra på åra som 35/ 36-åring? Virkelig ikke. Har du barn fra før/ ønske om barn? Har du mye/ lite forholdserfaring? Du kommer i mål så lenge du jobber videre og ikke gir opp. Anonymkode: d8049...f99 1 2
Charlene87 Skrevet 8. oktober 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dra på åra som 35/ 36-åring? Virkelig ikke. Har du barn fra før/ ønske om barn? Har du mye/ lite forholdserfaring? Du kommer i mål så lenge du jobber videre og ikke gir opp. Anonymkode: d8049...f99 Er 36 og har ikke barn. Fått masse angst, etter all den datingen. Har hørt at man ikke skal gi opp, og det er masse fisker i havet. Men begynner å bli lei å høre det, lei av kjærlighetssorg, lei av å prøve. Så håper bare å møte noen på vanlige måten, men gidder heller ikke å stresse. 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Charlene87 skrev (Akkurat nå): Er 36 og har ikke barn. Fått masse angst, etter all den datingen. Har hørt at man ikke skal gi opp, og det er masse fisker i havet. Men begynner å bli lei å høre det, lei av kjærlighetssorg, lei av å prøve. Så håper bare å møte noen på vanlige måten, men gidder heller ikke å stresse. Har opplevd det samme selv. Tinder har vært så vanskelig for meg, men har møtt i underkant av 10 menn. Vært singel siden 2021 og blir 39 🫣. Har 2 barn på deltid. Tror du stiller litt bedre enn meg pga. at du ikke har barn fra før og 3 år yngre også.. Jeg håper også å møte en mann i en naturlig setting utenfor nettet. Vet bare ikke hvor det skulle vært ennå. Anonymkode: d8049...f99 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Burde kanskje prioritert bedre mens du fortsatt var yngre og på toppen, istedet for nå å begynne å bli desperat og få dårlig tid. Dette er konsekvensen av tidligere valg, dine valg. Anonymkode: 5b3ed...963 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Burde kanskje prioritert bedre mens du fortsatt var yngre og på toppen, istedet for nå å begynne å bli desperat og få dårlig tid. Dette er konsekvensen av tidligere valg, dine valg. Anonymkode: 5b3ed...963 Hva med meg som har vært i et forhold i 13 år? Stiller ikke bedre pga. det, forholdet tok slutt.. Så skjønner ikke helt hva du mener. Selv har jeg vært i forhold fra jeg var 29-37, med forrige singelperiode i 3 måneder da jeg var 23. Så singellivet har jeg minimal erfaring med. Tror jeg er i nytt forhold innen et års tid. Anonymkode: d8049...f99 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 *Jeg mente vært i forhold fra 19-37 år, med 3 måneders singelliv da jeg var 23 år. Så har vært i 2 forhold. Anonymkode: d8049...f99
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Burde kanskje prioritert bedre mens du fortsatt var yngre og på toppen, istedet for nå å begynne å bli desperat og få dårlig tid. Dette er konsekvensen av tidligere valg, dine valg. Anonymkode: 5b3ed...963 Hva vet du? Tror du noen bare kan tvinge seg inn i et forhold, eller til å få noen til å få barn med seg. Det er en kabal å legge, å få barn, ingen garanti at partner vil, selv om partner sier at de vil å. Plutserlig så ombestemmer folk seg, er ikke klar osv. Anonymkode: a69fc...189 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #9 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg har fortsatt happen appen men vurdere slette den gått nesten bare over til venn appen. Fått mange nye morsomme venner jeg er ute og gjør ting med. Møtt noen skikkelig bra menn også tror heller det er veien å gå ☺️søke nye aktiviteter og venner og møte folk slik i naturlig setting. Da ser man folk sin sjarm og utstråling den ser man ikke gjennom bilde. Anonymkode: 5a3aa...b78 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #10 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Burde kanskje prioritert bedre mens du fortsatt var yngre og på toppen, istedet for nå å begynne å bli desperat og få dårlig tid. Dette er konsekvensen av tidligere valg, dine valg. Anonymkode: 5b3ed...963 Kødd. Jeg traff mannen i mitt liv som 40-åring, etter et stk mislykka ekteskap, noen flotte barn + x antall mislykka datingopplevelser. Sett i retrospektiv skulle jeg aldri fått barn med første og beste som var klar for A4-familien, jeg skulle venta. Anonymkode: 81b3b...148 3 3
Serafin Skrevet 8. oktober 2023 #11 Skrevet 8. oktober 2023 Charlene87 skrev (6 timer siden): Har datet så mye på facebook dating og Happn, men finner veldig få som er ute etter en romantisk forhold. Har bare masse dårlig erfaringer,og etter å ha lest her på Kg så er det ikke bare meg. Har begynt å dra på åra, og er redd for å bli alene. Er åpen for kjærlighet i det virkelige liv, og håper jeg kan finne noen på den gamle måten. Tenker også at jeg kan bli alene, men tenker også at skjer det så skjer det. Noen andre som har det sånn? Hvorfor skulle du være redd for å være alene? Bedre å være alene og fri enn å være fanget i et dårlig forhold som du angrer bittert på. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #12 Skrevet 9. oktober 2023 Charlene87 skrev (17 timer siden): Har datet så mye på facebook dating og Happn, men finner veldig få som er ute etter en romantisk forhold. Har bare masse dårlig erfaringer,og etter å ha lest her på Kg så er det ikke bare meg. Har begynt å dra på åra, og er redd for å bli alene. Er åpen for kjærlighet i det virkelige liv, og håper jeg kan finne noen på den gamle måten. Tenker også at jeg kan bli alene, men tenker også at skjer det så skjer det. Noen andre som har det sånn? Anbefaler Matchmaking. Jeg ble tipset om det her inne og har meldt meg inn i Venus & Mars og Matchme Matchmaking. Venus & Mars var gratis (jeg er kvinne) men jeg ble litt skuffa over kvalitetene på mennene. Kvaliteten på mennene hos Matchme ble jeg positivt overrasket over. Menn som ikke er på datingsider, er seriøse og har livet på stell. Det kostet en god del, men jeg synes det var verdt pengene. Anonymkode: b393f...60a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #13 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det kostet en god del, men jeg synes det var verdt pengene Så nå har du altså funnet deg en bra kjæreste, eller får du de samme puletilbudene, bare på en kvalitetssikret måte? Anonymkode: d8f24...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #14 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så nå har du altså funnet deg en bra kjæreste, eller får du de samme puletilbudene, bare på en kvalitetssikret måte? Anonymkode: d8f24...b8e Alt skjer via matchmaker så ingen puletilbud her nei. Jeg har blitt introdusert til 3 menn så langt. 2 av de har jeg vært på date med. Han ene av disse to skal jeg treffe igjen denne uken. Du kan selv velge om du vil ha kontaktinfo og arrangere daten selv, eller så arrangerer matchmakeren for deg. Jeg synes det siste har vært best for da slipper man meldinger frem og tilbake og det blir ikke kleint hvis det ikke er match. Anonymkode: b393f...60a 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #15 Skrevet 9. oktober 2023 Føler det samme… føler dagens samfunn er bare snakk om ligg Anonymkode: fa2ab...7eb 1
norw Skrevet 9. oktober 2023 #16 Skrevet 9. oktober 2023 Bør være sikker på at man har nok av andre sjekkearenaer før man dropper appene. For meg er det i hvert fall helt uaktuelt.
norw Skrevet 9. oktober 2023 #17 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler det samme… føler dagens samfunn er bare snakk om ligg Anonymkode: fa2ab...7eb Hvis markedet var mer balansert, ville det kanskje vært mindre fokus på ligging og mer på kjæresteforhold. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #18 Skrevet 9. oktober 2023 norw skrev (25 minutter siden): Hvis markedet var mer balansert, ville det kanskje vært mindre fokus på ligging og mer på kjæresteforhold. Hva mener du med at markedet var mer balansert? Vi kan jo ikke tvinge folk til å ha lyst på kjæreste og ikke bare noen å ligge med? Appene er jo ikke forbeholdt de som vil ha kjæreste og da er det naturlig at det er begge deler der. Kontakter man et matchmakingselskap eller registrerer seg på en datingside som er kun for de som vil ha kjæreste får man mindre utvalg, men man vet hva utvalget ønsker seg. Anonymkode: b393f...60a 1
norw Skrevet 9. oktober 2023 #19 Skrevet 9. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva mener du med at markedet var mer balansert? Vi kan jo ikke tvinge folk til å ha lyst på kjæreste og ikke bare noen å ligge med? Appene er jo ikke forbeholdt de som vil ha kjæreste og da er det naturlig at det er begge deler der. Kontakter man et matchmakingselskap eller registrerer seg på en datingside som er kun for de som vil ha kjæreste får man mindre utvalg, men man vet hva utvalget ønsker seg. Anonymkode: b393f...60a At markedet er ubalansert vil si at mange menn sliter med å få napp hos jevnbyrdige damer, og da kan man velge mellom sølibat eller sex med damer som man egentlig ikke er interessert i utover ligging. Endret 9. oktober 2023 av norw 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #20 Skrevet 9. oktober 2023 norw skrev (1 minutt siden): At markedet er ubalansert vil si at mange menn sliter med å få napp hos jevnbyrdige damer, og da kan man velge mellom sølibat eller sex med damer som man egentlig ikke er interessert i utover ligging. Det er jo skikkelig manko på seriøse menn som er ute etter å finne en kjæreste, i alle aldre. Skjønner ikke helt? Når jeg var på datingsidene så var det svært få som ville ha forhold. Hvor er disse mennene du snakker om? Anonymkode: b393f...60a 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå