AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Del Skrevet 8. oktober 2023 Skal kjøpe noe garn til sokkestrikking, julegaver til nieser i familien. De er i 20-åra, hvilke farger tror dere de liker best? Multifarget? Hvite? Grå? Stripete? Hva ville du blitt glad for? Anonymkode: 23787...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Del Skrevet 8. oktober 2023 ROSA Anonymkode: 24605...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ensfarget, med striper i en annen farge øverst, slik at det er lett å se hvilke som er par. La dem få hver sin «signaturfarge», spesielt hvis det er søstre i omtrent samme størrelse. Neste år strikker du votter eller luer med samme fargekombinasjon. Anonymkode: 49fc2...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jeg foretrekker ensfargede, dus rosa, mørkeblå, brun, mørkegrønne. Anonymkode: 89a17...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. oktober 2023 #5 Del Skrevet 8. oktober 2023 Strikkesokker foretrekker jeg i gøye farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Del Skrevet 8. oktober 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ensfarget, med striper i en annen farge øverst, slik at det er lett å se hvilke som er par. La dem få hver sin «signaturfarge», spesielt hvis det er søstre i omtrent samme størrelse. Neste år strikker du votter eller luer med samme fargekombinasjon. Anonymkode: 49fc2...878 Det var lurt! Ts Anonymkode: 23787...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 14. oktober 2023 #7 Del Skrevet 14. oktober 2023 Liker alle slags farger på ullsokker,MEN, sort og grå ensfargede er jo veldig nøytralt og går til det meste. Jeg hadde nok strikket ensfarget i gaver,eller sett an personene hva de liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå