Gjest :-D Skrevet 8. oktober 2023 #1 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) . Endret 9. oktober 2023 av :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 8. oktober 2023 #2 Del Skrevet 8. oktober 2023 Det er ikke noe i veien for å bruke retinol hver kveld. Men ikke alle tåler det. Virker som det fungerer bra med 2 dager for deg, så da ville jeg økt til 3 et par uker og så øke videre hvis det går fint🙂 Husk solfaktor hver eneste dag🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :-D Skrevet 8. oktober 2023 #3 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) . Endret 9. oktober 2023 av :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg brukte retinol en gang i uka i sommer. Nå er jeg oppe i 1 %, startet med to ganger i uka, tar det nå 3 ganger i uka. Håper å kunne bruke det hver dag eller annenhver dag etterhvert. Men foreløpig flasser jeg og er rød. Så får ha litt tålmodighet🙂 Anonymkode: 06ced...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg bruker det 2 ganger i uka. Forsøkte med fler, men det tålte ikke huden min Anonymkode: 696c6...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå