Gå til innhold

Nye vs utgåtte parfymer. Hvilke synes du lukter best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er skjedd med nye parfymer? Jeg synes det er noe som bare lukter helt "Off" med de aller fleste nye parfymer. Tilslutt bestilte jeg noen tester av eldre utgåtte parfymer på finn og duftopplevelsen er helt annerledes. 

Noen som har opplevd det samme?Hvilke utgåtte parfymer er din favoritt?

Anonymkode: f275f...9f3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes parfymer hadde mer "sjel" over seg før. De var mer forseggjort og spesielle. Idag blir de bare masseprodusert, for eks parfymene til Britney. Lager de bare for å tjene penger. 

De parfymene jeg synes er gode som er utgått er: Anna sui - secret wish. Hilary duff - wrapped in love. Moods of norway - eau de cocktail. 

Anonymkode: afb05...153

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva er skjedd med nye parfymer? Jeg synes det er noe som bare lukter helt "Off" med de aller fleste nye parfymer. Tilslutt bestilte jeg noen tester av eldre utgåtte parfymer på finn og duftopplevelsen er helt annerledes. 

Noen som har opplevd det samme?Hvilke utgåtte parfymer er din favoritt?

Anonymkode: f275f...9f3

det er mange parfymer som er reformulert etter nye EU-regler om forbudte stoffer, så det er en kjent - og frustrerende - problemstilling du tar opp. I tillegg er det jo motesvingninger og trender, og de siste årene har det vært en trend at duftene er nokså svake. Det gjør at parfymer f.eks fra 80-tallet, til sammenligning, fremstår nesten som duftbomber.

Jeg har nettopp arvet en liten slant Chanel no 5 fra 80-tallet, og det er en helt annen opplevelse enn moderne Chanel no 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dei nye parfymane i haust/sommar er berre meh. Har just vært i utlandet og lukta på både nisje og designer parfymar og finn ingen ting eg likar. Den beste syns eg faktisk var ein kjendisparfyme, Jungle frå Britney Spears

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...