AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Del Skrevet 8. oktober 2023 Hei! Mannen skal ta sædprøve på torsdag, og han har fått time 13.30. Jeg skal også sjekkes, og har fått time 13.50. Vil det si at han har 20 min på seg? Tenkte at dette er jo litt stress for han i utgangspunktet, og hva om han ikke får det til?🙄 Håper de er tålmodige om han trenger lenger tid😊 Tar sorgene litt på forskudd her, men vi reiser langt for å gjøre dette. Han gruer fælt. Forsøker å ikke ha fokus på det, og heller motivere han med tanken på sex når vi kommer hjem😊 Anonymkode: 7e7cc...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Del Skrevet 8. oktober 2023 Er dette på sylehuset? da mannen gjorde det fikk han beskjed om å komme mellom 8-12. da hentet han det han trengte i resepsjonen, gikk inn på toalettet og runket. Og leverte inn og deretter dro.(kunne bruke så lang tid han ville) i dette tilfelle kunne jeg som kvinne også bli med. Anonymkode: ede65...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ts her. Ikke på sykehuset, vi drar privat i første omgang. Anonymkode: 7e7cc...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 8. oktober 2023 #4 Del Skrevet 8. oktober 2023 Han skal ikke møte MED sædprøve halv to da? Hvilken klinikk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Del Skrevet 8. oktober 2023 Han må bare dra den maksimalt. Anonymkode: 72116...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Del Skrevet 8. oktober 2023 Laura80 skrev (3 minutter siden): Han skal ikke møte MED sædprøve halv to da? Hvilken klinikk ? Neida. Han har fått time halv 2. vi har 3 timer kjøring, så kan ikke gjøre det i forkant.. Anonymkode: 7e7cc...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neida. Han har fått time halv 2. vi har 3 timer kjøring, så kan ikke gjøre det i forkant.. Anonymkode: 7e7cc...7fe Da kjører dere selvsagt mye tidligere så han har mer tid når dere kommer dit. Anonymkode: a14d3...76e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Del Skrevet 8. oktober 2023 For de fleste menn er det ikke noe problem å komme på kommando på kort tid med masturbasjon. Da jeg tok min fikk jeg også utdelt «inspirasjonsmateriale» som gjorde jobben lettere. Tror jeg brukte cirka to minutter 😂 Anonymkode: 2e5ba...357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 8. oktober 2023 #9 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Neida. Han har fått time halv 2. vi har 3 timer kjøring, så kan ikke gjøre det i forkant.. Anonymkode: 7e7cc...7fe Dere kan kjøre litt tidligere, møte før og så spørre i skranken. Kanskje han får et prøveglass da og kan gå på do før timen? Evt spørre hvordan de pleier gjøre det på forhånd, bare å send de en eppst og hør. eller ring. Ellers tror jeg nok 20 min er nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #10 Del Skrevet 9. oktober 2023 Vi hadde omtrent tilsvarende tider da vi var på utredning ved en privat klinikk. Jeg husker ikke sikkert lenger, men det kan godt stemme at han hadde time 20 minutter før meg. Det var ikke noe tidspress. Min mann var ikke ferdig da de forventet, fordi han ble satt ut av situasjonen. Men min del av utredningen gjaldt jo meg, han trengte ikke være med på den. Senere, da vi holdt på med IVF-forsøk, sa han i fra om at han syntes det var vanskelig å "levere" under press. Og da sa de at de ikke skulle mase på ham. Det var mulighet til å ha med sædprøven. For vår del vurderte vi å ta inn på hotell i Oslo, fordi vi også hadde en del reisevei. Men mannen valgte selv å levere prøven på klinikken, han syntes det var greiest tross alt. Anonymkode: e8dd2...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå