AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #41 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 12.46): Nei, jeg bryr meg om 19 åringen. Du må slutte å tro at alt handler om sjalusi, kanskje er sjalusi alt som får deg til å bry deg, og derfor tror du det er enden av kapasiteten et mennekse kan gi? Tenker på hva som gir noen et bra liv. Om ts er grei, tenker langt og forstår henne, har hun større sjangse til å få det bra. Er ikke forelsket i han, så har ingen grunn til å bli sjalu. Om folk begynner å forholde seg til at de eneste vi trenger å være sjalu rundt er dem vi faktisk er tiltrukket, sparer vi mye mental kapasitet. Enklere sakt enn gjort kanskje? Men noe å jobbe seg mot 😊 Det at du skriver urelevante gamle tanter sier meg at du er en tragisk person å være rundt. Er ikke en urelevant tante, er en skjønn tante, noter det ned. Er gamlere enn jeg liker da, men det har med huden min og hvor åpen folk er til stilen min å gjøre, ikke det å få ts. Noter det å. Anonymkode: 9f63d...91b Håper du finner deg noen 🤣 Anonymkode: e49a7...407
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #42 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper du finner deg noen 🤣 Anonymkode: e49a7...407 Håper du er snillere enn du virker. Anonymkode: 9f63d...91b 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #43 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har snakket med henne om det, hun har ikke noe problem med en aldersforskjell som er innenfor, vi er på samme sted, vi studerer sammen. Og vi liker hverandre godt. Anonymkode: e49a7...407 Dere er ikke på samme sted. Hun ligger ti år foran deg i modenhet. Anonymkode: fff1a...c06 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #44 Skrevet 13. oktober 2023 Når jeg var 19 var jeg sammen med en på 26, som da ble ferdig med studier og ville ha fast jobb, bil og barn. Det ville ikke jeg, så jeg gikk videre med studiene og traff en jevnaldrende to år senere som jeg reiste verden rundt sammen med. Hvis dere er like modne kan det gå, men det er gode sjanser for at det blir en fling. Anonymkode: c256d...026 1
Nowayback Skrevet 13. oktober 2023 #45 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ei jente på 19 er akkurat ferdig med russetiden og har såvidt flyttet ut av jenterommet med rosa vegger og my little pony. En mann på 29 er - om han er oppegående - ferdig med mastergrad og har noen år bak seg i arbeidslivet. Ingen 19-årig jente er like moden som en oppegående mann som er ti år eldre. En mann på 29 som er på modenhetsnivå med en tenåring, er det noe galt med. Slike menn er ingen ting å samle på. Anonymkode: fff1a...c06 Det er fryktelig mange med mastergrad som slett ikke er oppegående, både kvinner og menn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #46 Skrevet 13. oktober 2023 DelvisPresley skrev (21 minutter siden): Det er fryktelig mange med mastergrad som slett ikke er oppegående, både kvinner og menn. Hvordan strider det mot innlegget du siterer? Anonymkode: fff1a...c06
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #47 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvordan strider det mot innlegget du siterer? Anonymkode: fff1a...c06 Og..det er dessverre alt for få menn med mastergrad. Blir litt sånn "Wow, en mann med normal utdanning? Da får vi bære over med at hsn er JP-fan, dypt umoden i forhold til kronologisk og biologisk alder". Anonymkode: abcb2...80e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #48 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og..det er dessverre alt for få menn med mastergrad. Blir litt sånn "Wow, en mann med normal utdanning? Da får vi bære over med at hsn er JP-fan, dypt umoden i forhold til kronologisk og biologisk alder". Anonymkode: abcb2...80e Du må nesten forklare meg hvor jeg skriver at alle menn med mastergrad er oppegående. Anonymkode: fff1a...c06 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #49 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dere er ikke på samme sted. Hun ligger ti år foran deg i modenhet. Anonymkode: fff1a...c06 Kan du ikke gratulerer til dem?!! det er milioner menn som er sammen med ei jente med 10 år aldersforskjell, helt perfekt synes jeg, på den måten viser du at du vil saboterer forholdet. ikke bra Anonymkode: a60e5...a3f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #50 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Håper du er snillere enn du virker. Anonymkode: 9f63d...91b Det er jeg, derfor likte hun meg. om en stund vil jeg forslå ekteskap til henne. Anonymkode: a60e5...a3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå