AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #21 Skrevet 8. oktober 2023 AndreaJohan skrev (2 minutter siden): Fordi du er voksen og hun er tenåring. Mener du at du selv var voksen og moden som 19 åring? Isåfall mangeler du selvinnsikt eller så er du ikke voksen enda. Basert på måten du skriver er det nok begge deler. I hodet mitt er jeg fortsatt tenåringen. Anonymkode: e49a7...407
Gjest T-AA Skrevet 8. oktober 2023 #22 Skrevet 8. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Er 10 Aldersforskjell innenfor? Hun er 19 jeg er 29. Anonymkode: e49a7...407 Nyt!
GrønnNellik68 Skrevet 8. oktober 2023 #23 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er 10 Aldersforskjell innenfor? Hun er 19 jeg er 29. Anonymkode: e49a7...407 Ja hvis du er glad i henne og bryr deg om henne og vil henne kun det beste og hun liker deg så ser jeg ikke problemet. Dere er voksne. Over 18 år begge to. Så kjør på. 1 2
Natterravn Skrevet 8. oktober 2023 #24 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg syntes det er helt ok. Når en mann på 29 finner en jente på 19 må en bare regne med at jenta på 19 moden for alder. Selv har jeg vært i forhold med stor aldersforskjell. Jeg var på et helt annen planet en mine medelever og hadde i grunn ingen venner, fordi jeg ganske enkelt hadde helt andre interesser og syn på livet enn hva som var normalt for min alder. Vi skal da ikke nektes kjærligheten av den grunn? Lykke til med forholdet ts, det at du stiller spørsmål ved aldersforskjellen i forholdet er et green flag😃 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #25 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er 10 Aldersforskjell innenfor? Hun er 19 jeg er 29. Anonymkode: e49a7...407 Du gjorde en stor feil ved å poste dette på forumet, men ingen bryr seg når du er 40 og hun er 30. Anonymkode: ce185...f0c
Sykkelkopp Skrevet 8. oktober 2023 #26 Skrevet 8. oktober 2023 Hun er gammel nok til å dra til Ukraina som leiesoldat. Eller til å oppdra eget barn. Da er hun gammel nok til å være i det forholdet hun vil og. Selvfølgelig er det innenfor. 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #27 Skrevet 8. oktober 2023 Natterravn skrev (1 time siden): Jeg syntes det er helt ok. Når en mann på 29 finner en jente på 19 må en bare regne med at jenta på 19 moden for alder. Selv har jeg vært i forhold med stor aldersforskjell. Jeg var på et helt annen planet en mine medelever og hadde i grunn ingen venner, fordi jeg ganske enkelt hadde helt andre interesser og syn på livet enn hva som var normalt for min alder. Vi skal da ikke nektes kjærligheten av den grunn? Lykke til med forholdet ts, det at du stiller spørsmål ved aldersforskjellen i forholdet er et green flag😃 Nei, ingen skal regne med noen ting. Hun er 19, da skal hun få være 19, uten noen press om å være ekstra moden fordi en random 29 åring vil ha henne. Modenhet er hans problem i denne settingen, ikke hennes. Anonymkode: 9f63d...91b 2 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #28 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I hodet mitt er jeg fortsatt tenåringen. Anonymkode: e49a7...407 Det er du ikke, du er snart 30 år. Om du genuint har vært en tenåring i hodet i 10 år, er det alvorlig kognetivmessig. Men fortsett å fortell degselv det. Faktisk creepy og dumt. Anonymkode: 9f63d...91b 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #29 Skrevet 8. oktober 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: JA. Hun er 19! Er hun overhodet ferdig med videregående?? Du er en voksen mann, hun er tenåring! Anonymkode: e2a09...9ee Er du helt blåst? Det er helt innafor. Svaret ditt er nok farget av som vanlig at kvinner her inne er bitter for at det yngre jenter regjerer! Anonymkode: 495e0...bd6 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #30 Skrevet 8. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Du gjorde en stor feil ved å poste dette på forumet, men ingen bryr seg når du er 40 og hun er 30. Anonymkode: ce185...f0c Dette er så spot on. Her vil de gamle urelevante tantene som er bitre for at unge attraktive jenter får all oppmerksomheten rive deg i fillebiter! Anonymkode: 495e0...bd6 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #31 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I hodet mitt er jeg fortsatt tenåringen. Anonymkode: e49a7...407 Men du er ikke en tenåring. Om 15 år er du en middelaldrende mann, og om 25 år vil trolig aldersforskjellen bli merkbar (og plagsom). Anonymkode: abcb2...80e 2 3
Natterravn Skrevet 8. oktober 2023 #32 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, ingen skal regne med noen ting. Hun er 19, da skal hun få være 19, uten noen press om å være ekstra moden fordi en random 29 åring vil ha henne. Modenhet er hans problem i denne settingen, ikke hennes. Anonymkode: 9f63d...91b Det er ingen som presser noen til å være moden, hvor har du det fra? Dårlige erfaringer selv? (Jeg spør oppriktig) Faktum er uansett at to mennesker med stor aldersforskjell har funnet frivillig fram til hverandre, noe som fordrer at den ene/begge parter er mer eller mindre moden enn hva som er typisk for alder. Grunnen til at jeg går ut i fra at det er jenta som er moden, er fordi jenter modnes tidligere enn gutter, i tillegg til at mannen her - som den eldste part - mest sannsynlig har mer livserfaring. Det er altså ren biologi, ikke press som du påstår. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #33 Skrevet 8. oktober 2023 Natterravn skrev (Akkurat nå): Det er ingen som presser noen til å være moden, hvor har du det fra? Dårlige erfaringer selv? (Jeg spør oppriktig) Faktum er uansett at to mennesker med stor aldersforskjell har funnet frivillig fram til hverandre, noe som fordrer at den ene/begge parter er mer eller mindre moden enn hva som er typisk for alder. Grunnen til at jeg går ut i fra at det er jenta som er moden, er fordi jenter modnes tidligere enn gutter, i tillegg til at mannen her - som den eldste part - mest sannsynlig har mer livserfaring. Det er altså ren biologi, ikke press som du påstår. Menn eldes før også, i hvert fall etter 45 - 50. Ingen kvinne bør velge 10 år eldre menn, de bør velge to - tre år yngre menn, i hvert fall etter 25 - 30 år. Anonymkode: abcb2...80e 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #34 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er så spot on. Her vil de gamle urelevante tantene som er bitre for at unge attraktive jenter får all oppmerksomheten rive deg i fillebiter! Anonymkode: 495e0...bd6 Nei, jeg bryr meg om 19 åringen. Du må slutte å tro at alt handler om sjalusi, kanskje er sjalusi alt som får deg til å bry deg, og derfor tror du det er enden av kapasiteten et mennekse kan gi? Tenker på hva som gir noen et bra liv. Om ts er grei, tenker langt og forstår henne, har hun større sjangse til å få det bra. Er ikke forelsket i han, så har ingen grunn til å bli sjalu. Om folk begynner å forholde seg til at de eneste vi trenger å være sjalu rundt er dem vi faktisk er tiltrukket, sparer vi mye mental kapasitet. Enklere sakt enn gjort kanskje? Men noe å jobbe seg mot 😊 Det at du skriver urelevante gamle tanter sier meg at du er en tragisk person å være rundt. Er ikke en urelevant tante, er en skjønn tante, noter det ned. Er gamlere enn jeg liker da, men det har med huden min og hvor åpen folk er til stilen min å gjøre, ikke det å få ts. Noter det å. Anonymkode: 9f63d...91b 2 2
Nowayback Skrevet 8. oktober 2023 #35 Skrevet 8. oktober 2023 Selvfølgelig innenfor. Hva to personer over 18 år gjør har ingen andre noe med. 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #36 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette er så spot on. Her vil de gamle urelevante tantene som er bitre for at unge attraktive jenter får all oppmerksomheten rive deg i fillebiter! Anonymkode: 495e0...bd6 Nei, vi er voksne kvinner som ønsker beskytte unge jenter mot oppmerksomhet fra godt voksne menn som kaller dem jenter i en setning, og sier 19 årige jenter er så "moden" i neste for å pynte litt på at de vet de egentlig er utmerket godt klar over at 19 åringer ikke er kommet særlig langt i livet. Anonymkode: e2a09...9ee 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #37 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 12.39): Men du er ikke en tenåring. Om 15 år er du en middelaldrende mann, og om 25 år vil trolig aldersforskjellen bli merkbar (og plagsom). Anonymkode: abcb2...80e Hvorfor snakker du om 15 år eller 25 år, la oss å leve i dag, vi liker hverandre. Og det er nok. Jeg er ikke den eneste som har aldersforskjell mellom meg og jenta. Anonymkode: e49a7...407 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #38 Skrevet 12. oktober 2023 Ei jente på 19 er akkurat ferdig med russetiden og har såvidt flyttet ut av jenterommet med rosa vegger og my little pony. En mann på 29 er - om han er oppegående - ferdig med mastergrad og har noen år bak seg i arbeidslivet. Ingen 19-årig jente er like moden som en oppegående mann som er ti år eldre. En mann på 29 som er på modenhetsnivå med en tenåring, er det noe galt med. Slike menn er ingen ting å samle på. Anonymkode: fff1a...c06 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #39 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ei jente på 19 er akkurat ferdig med russetiden og har såvidt flyttet ut av jenterommet med rosa vegger og my little pony. En mann på 29 er - om han er oppegående - ferdig med mastergrad og har noen år bak seg i arbeidslivet. Ingen 19-årig jente er like moden som en oppegående mann som er ti år eldre. En mann på 29 som er på modenhetsnivå med en tenåring, er det noe galt med. Slike menn er ingen ting å samle på. Anonymkode: fff1a...c06 Jeg har snakket med henne om det, hun har ikke noe problem med en aldersforskjell som er innenfor, vi er på samme sted, vi studerer sammen. Og vi liker hverandre godt. Anonymkode: e49a7...407 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #40 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 13.19): Nei, vi er voksne kvinner som ønsker beskytte unge jenter mot oppmerksomhet fra godt voksne menn som kaller dem jenter i en setning, og sier 19 årige jenter er så "moden" i neste for å pynte litt på at de vet de egentlig er utmerket godt klar over at 19 åringer ikke er kommet særlig langt i livet. Anonymkode: e2a09...9ee Hei:) vi har snakket sammen flere ganger, hun virker som hun vil ha noe seriøst, jeg liker henne godt. Hun er moden og har bra personlighet , at hun vil ha noe seriøst mye bedre enn og gå gjennom flere useriøse forhold. håper du finner deg noen Anonymkode: e49a7...407
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå