AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Er 10 Aldersforskjell innenfor? Hun er 19 jeg er 29. Anonymkode: e49a7...407
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 JA. Hun er 19! Er hun overhodet ferdig med videregående?? Du er en voksen mann, hun er tenåring! Anonymkode: e2a09...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Dere må avgjøre selv, begge er voksne. Akkurat i den alderen synes jeg kanskje det blir litt stor forskjell, fordi hun nettopp er ferdig med videregående, det hadde vært annerledes om hun var 30 og du 40. Anonymkode: c299f...59a 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Æsj Anonymkode: 346c3...8ed Hvorfor æsj!!!!!! om hun som hadde vært 29 og jeg hadde vært 19 så skulle du si: ja, dette er ekte kjærlighet, og jeg er gentlemen og osv. ikke sant ? Anonymkode: e49a7...407 1 1 1
. Anonym. Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Om man skal basere hele livene sine på andres meninger, til og med fremmede, så blir det ikke noe verdig liv. Dere må snakke sammen og vurdere dette selv. Jeg ønsker dere alt fint. Husk å ta godt vare på hverandre og ikke sår hverandre. Endret 8. oktober 2023 av . Anonym. 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dere må avgjøre selv, begge er voksne. Akkurat i den alderen synes jeg kanskje det blir litt stor forskjell, fordi hun nettopp er ferdig med videregående, det hadde vært annerledes om hun var 30 og du 40. Anonymkode: c299f...59a Ok, om ti år vil det gå bra☺️ Anonymkode: e49a7...407
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 . Anonym. skrev (1 minutt siden): Om man skal basere hele livene sine på andres meninger, til og med fremmede, så blir det ikke noe verdig liv. Dere må snakke sammen og vurdere dette selv. Jeg ønsker dere alt fint. ❤️takk❤️ Anonymkode: e49a7...407 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #9 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, om ti år vil det gå bra☺️ Anonymkode: e49a7...407 Kanskje. Men du må være helt klar over at når man er 19 år så er man i stor endring. Hun skal ta utdannelse, kanskje flytte på seg, hun vil møte masse folk på egen alder, og selv om du kan være voksen og spennende akkurat nå, så kan det endre seg veldig fort. Tror du skal betrakte dette forholdet med realisme... Anonymkode: c299f...59a 6 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #10 Skrevet 8. oktober 2023 I utgangspunktet reagerer jeg ikke negativt på aldersforskjellen i det hele tatt men å spørre andre helt ukjente mennesker om hvem en skal være i lag med er verre. Enten er dere sammen og har det bra sammen så får nå andre tenke hva de vil om den saken så mye de bare vil (og ja kanskje vil du møte fordommer) men dere velger å stå i det. Eller så bryr du deg for mye om andres meninger og fordommer og gjør det slutt som da vil bære det beste siden du ikke står for forholdet deres. Det er så enkelt. Anonymkode: a52f6...1bb 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #11 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje. Men du må være helt klar over at når man er 19 år så er man i stor endring. Hun skal ta utdannelse, kanskje flytte på seg, hun vil møte masse folk på egen alder, og selv om du kan være voksen og spennende akkurat nå, så kan det endre seg veldig fort. Tror du skal betrakte dette forholdet med realisme... Anonymkode: c299f...59a Vi studerer sammen på samme universitet 😊 Anonymkode: e49a7...407
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #12 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi studerer sammen på samme universitet 😊 Anonymkode: e49a7...407 Da er dere jo i samme båt livstilsmessig selv om hun vil gå gjennom en større mental endring de neste årene. Bare ikke hold henne tilbake ☺️ La henne få være en 19 åring, det er en fantastisk tid vi ikke får igjen. Anonymkode: 9f63d...91b 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #13 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor æsj!!!!!! om hun som hadde vært 29 og jeg hadde vært 19 så skulle du si: ja, dette er ekte kjærlighet, og jeg er gentlemen og osv. ikke sant ? Anonymkode: e49a7...407 Det er i veldig mange tilfeller for stor aldersforskjell, uavhengig av hvem som er eldst/yngst. 19-åringer er lettere å manipulere og forme slik man vil. Jeg kjenner ingen av dere, men noen på 29 bør ha for mye livserfaring til å finne nok til felles med en som er såpass mye yngre. Er poenget sex, så kjør på. Er det for å finne en likeverdig partner, så ville jeg ikke valgt noen som knapt kan kalles voksen. Anonymkode: 3936a...614 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #14 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi studerer sammen på samme universitet 😊 Anonymkode: e49a7...407 Men da er vel du straks ferdig med dine studier mens hun nettopp har startet? Altså, hva vi tenker har liten betydning, så vet ikke hvorfor du startet tråden? Er det fordi du innerst inne er veldig usikker på hvordan dette vil gå? For du er såpass gammel at jeg vil anta at du skjønner hvilke utfordringer som kan melde seg når du er sammen med ei tenåringsjente. Du er i etableringsfasen, hun er ikke fylt tjue ennå... Anonymkode: c299f...59a 1 1
Isak Omar Skrevet 8. oktober 2023 #15 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men da er vel du straks ferdig med dine studier mens hun nettopp har startet? Altså, hva vi tenker har liten betydning, så vet ikke hvorfor du startet tråden? Er det fordi du innerst inne er veldig usikker på hvordan dette vil gå? For du er såpass gammel at jeg vil anta at du skjønner hvilke utfordringer som kan melde seg når du er sammen med ei tenåringsjente. Du er i etableringsfasen, hun er ikke fylt tjue ennå... Anonymkode: c299f... Endret 8. oktober 2023 av Isak Omar
AndreaJohan Skrevet 8. oktober 2023 #16 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor æsj!!!!!! om hun som hadde vært 29 og jeg hadde vært 19 så skulle du si: ja, dette er ekte kjærlighet, og jeg er gentlemen og osv. ikke sant ? Anonymkode: e49a7...407 Hvorfor spør du hvis du har gjort deg opp mening på forhånd? Det er ikke innafor moralsk sett uavhengig av kjønn. Det skjer enorm endring i hjernen på den alderen. Du er deltids voksen som 19 åring. Du får lov til å stemme og drikke øl, men du er ikke voksen nok til å kjøpe sprit eller kjøre tung motorsykkel. En 19 åring er fortsatt tenåring i huet. "Mamma og pappa er æsj, jeg er verdensmester og sikkelig voksen" 29 og 39 hadde vært noe helt annet. Endret 8. oktober 2023 av AndreaJohan 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #17 Skrevet 8. oktober 2023 Er det ikke du som har startet tråder angående hvordan du skal oppnå kontakt med ei jente/dame som du hittil bare har smilt til? Da er dere vel ikke i forhold enda... og du må ikke tolke et smil fra henne som at hun er interessert i å være sammen med deg. Du skrev tidligere at du hadde startet sent med studiene på grunn av at du var utenlandsk, og jeg tror du bør tenke over at du kanskje vil være for gammel for en såpass ung jente. Anonymkode: c299f...59a 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #18 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det ikke du som har startet tråder angående hvordan du skal oppnå kontakt med ei jente/dame som du hittil bare har smilt til? Da er dere vel ikke i forhold enda... og du må ikke tolke et smil fra henne som at hun er interessert i å være sammen med deg. Du skrev tidligere at du hadde startet sent med studiene på grunn av at du var utenlandsk, og jeg tror du bør tenke over at du kanskje vil være for gammel for en såpass ung jente. Anonymkode: c299f...59a Aner ikke om hvilken jenta du snakker om, aner ikke heller hva er galten med å like en unge jente?!! Anonymkode: e49a7...407
AndreaJohan Skrevet 8. oktober 2023 #19 Skrevet 8. oktober 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Aner ikke om hvilken jenta du snakker om, aner ikke heller hva er galten med å like en unge jente?!! Anonymkode: e49a7...407 Fordi du er voksen og hun er tenåring. Mener du at du selv var voksen og moden som 19 åring? Isåfall mangeler du selvinnsikt eller så er du ikke voksen enda. Basert på måten du skriver er det nok begge deler. 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #20 Skrevet 8. oktober 2023 AndreaJohan skrev (41 minutter siden): Hvorfor spør du hvis du har gjort deg opp mening på forhånd? Det er ikke innafor moralsk sett uavhengig av kjønn. Det skjer enorm endring i hjernen på den alderen. Du er deltids voksen som 19 åring. Du får lov til å stemme og drikke øl, men du er ikke voksen nok til å kjøpe sprit eller kjøre tung motorsykkel. En 19 åring er fortsatt tenåring i huet. "Mamma og pappa er æsj, jeg er verdensmester og sikkelig voksen" 29 og 39 hadde vært noe helt annet. Aner ikke, men vi liker hverandre veldig godt uansett hva folk mener om aldren Anonymkode: e49a7...407 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå