Gå til innhold

Ulike svar på clearblue EL test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har to ulike el-tester fra clearblue, en rosa og en lilla. Har vært enklere å få tak i den rosa, så har som regel brukt den istarten når jeg tester for el, også dobbeltsjekker jeg med lilla når jeg har EL. Skal sette inn fryst embryo i naturlig syklus, og synes syklusen har vært overraskende lang. Pleier å ha el på dag 17, nå er det dag 19. har brukt de lilla de siste dagene, som har vist negativ. Tok nå i stad, i samme urin begge disse testene. Noen som vet hva jeg kan stole på??

IMG_5452.jpeg

Anonymkode: 6e0c2...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (6 timer siden):

Den med 0..er det første gang du bruker den? Altså er testen er ny

Nei, brukte den forrige syklus 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, brukte den forrige syklus 😬

Men den viser vel alltid sirkel uten smiletegn første dag, selv om du brukte den forrige syklus. Så hvis du ikke brukte den i går så vil den alltid ha sirkel uten smiletegn. Har du lest bruksanvisningen? Det står der. 

Anonymkode: a37cd...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men den viser vel alltid sirkel uten smiletegn første dag, selv om du brukte den forrige syklus. Så hvis du ikke brukte den i går så vil den alltid ha sirkel uten smiletegn. Har du lest bruksanvisningen? Det står der. 

Anonymkode: a37cd...a62

Har brukt den lilla som viser 0 siden mandag, den har vist 0 hele tiden. Tok den rosa for å ikke bruke opp alle de lilla igår, da fikk jeg positiv men fortsatt negativ på den lilla 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...