AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hei! Har to ulike el-tester fra clearblue, en rosa og en lilla. Har vært enklere å få tak i den rosa, så har som regel brukt den istarten når jeg tester for el, også dobbeltsjekker jeg med lilla når jeg har EL. Skal sette inn fryst embryo i naturlig syklus, og synes syklusen har vært overraskende lang. Pleier å ha el på dag 17, nå er det dag 19. har brukt de lilla de siste dagene, som har vist negativ. Tok nå i stad, i samme urin begge disse testene. Noen som vet hva jeg kan stole på?? Anonymkode: 6e0c2...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 7. oktober 2023 #2 Del Skrevet 7. oktober 2023 Den med 0..er det første gang du bruker den? Altså er testen er ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #3 Del Skrevet 7. oktober 2023 Sofakona skrev (6 timer siden): Den med 0..er det første gang du bruker den? Altså er testen er ny Nei, brukte den forrige syklus 😬 Anonymkode: 6e0c2...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, brukte den forrige syklus 😬 Anonymkode: 6e0c2...d0f Men den viser vel alltid sirkel uten smiletegn første dag, selv om du brukte den forrige syklus. Så hvis du ikke brukte den i går så vil den alltid ha sirkel uten smiletegn. Har du lest bruksanvisningen? Det står der. Anonymkode: a37cd...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men den viser vel alltid sirkel uten smiletegn første dag, selv om du brukte den forrige syklus. Så hvis du ikke brukte den i går så vil den alltid ha sirkel uten smiletegn. Har du lest bruksanvisningen? Det står der. Anonymkode: a37cd...a62 Har brukt den lilla som viser 0 siden mandag, den har vist 0 hele tiden. Tok den rosa for å ikke bruke opp alle de lilla igår, da fikk jeg positiv men fortsatt negativ på den lilla 😬 Anonymkode: 6e0c2...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå