Akryl Skrevet 6. oktober 2023 #1 Del Skrevet 6. oktober 2023 De har bare ett liv. Ønsker de ikke å leve et kult og trendy liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hva er Harry da? Anonymkode: 5610c...941 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Del Skrevet 6. oktober 2023 Folk har forskjellkge definisjoner av kult. Anonymkode: 09f28...f91 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Del Skrevet 6. oktober 2023 Nei på tide å våkne. Din definisjon på kult og trendy liv er ikke alle sin definisjon på det. Vi er forskjellig og det er derfor verden går rundt som den gjør. Alle kan ikke være advokat. Alle kan ikke på i Oslo. Ja til mangfold her i livet. Anonymkode: 123e6...274 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei på tide å våkne. Din definisjon på kult og trendy liv er ikke alle sin definisjon på det. Vi er forskjellig og det er derfor verden går rundt som den gjør. Alle kan ikke være advokat. Alle kan ikke på i Oslo. Ja til mangfold her i livet. Anonymkode: 123e6...274 Bo i Oslo Anonymkode: 123e6...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Del Skrevet 6. oktober 2023 Det er mye morsommere å være kul og harry og ikke bry seg om hva andre tenker og synes om ens fremtoning! Anonymkode: a6b69...0ab 6 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6. oktober 2023 #7 Del Skrevet 6. oktober 2023 Folk lever forskjellig. Hva som er harry er også et definisjonsspørsmål. Det er milevis avstand mellom de som er med på Norske Rednecks og de som «harry-handler». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Del Skrevet 6. oktober 2023 15 minutter siden, Akryl said: De har bare ett liv. Ønsker de ikke å leve et kult og trendy liv? Er det fordi at det er du ønsker? Hvorfor skulle egentlig alle ønske det samme? Er vi ikke tross alt ulike individer? Anonymkode: 624e5...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg vil gjerne leve et kult liv, me ikke nødvendigvis trendy liv. Kjenter noen harry folk . De trives med sånt liv. De skjønner ikke at jeg f.eks. liker å lese, eller at jeg syns det er uinteressant med reality tv. De syns mine interesser og smak er like lite fristende som jeg syns om deres interesser og smak. Anonymkode: 6f9cf...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. oktober 2023 #10 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg har en helt bestemt mening om hva JEG synes er harry og hvordan jeg selv vil leve. At andre vurderer dette annerledes og ønsker å leve på en annen måte har jeg stor forståelse for. Jeg innser at min definisjon ikke er fasit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #11 Del Skrevet 6. oktober 2023 Har du så grandiose tanker om deg selv at du tror alle er enige i din definisjon av hva som er harry og ikke så er det på tide å klive ned fra pidestallen. At vi bare har et liv er absolutt grunnlag for å leve det livet slik en ønsker og ikke slik @Akrylmener det skal leves. Anonymkode: 2845c...bc1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #12 Del Skrevet 6. oktober 2023 Akryl skrev (1 time siden): De har bare ett liv. Ønsker de ikke å leve et kult og trendy liv? Kanskje de rett og slett trives med å leve på deres egen måte. Og så gir dem blanke pokker i hva noen tilfeldige folk på et debatt-forum på Internett mener om dem... Anonymkode: f4857...1af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6. oktober 2023 #13 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg tullet tidligere med at i mitt neste liv skulle jeg være mer harry, for det så mye gøyere ut enn å ikke være det. Hvorfor neste liv, tenkte jeg etterhvert, og min mann var enig, og så har vi vært mer harry. Det er akkurat like gøy som jeg tenkte det skulle være. Synes det er skikkelig kult. 😊 Det jeg med årene har mindre og mindre lyst til å bruke tid på er falskhet og snobberi. Det kjeder meg. 8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 6. oktober 2023 #14 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg synes å "leve i luksus" er svinharry. Pardon. 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #15 Del Skrevet 6. oktober 2023 2 hours ago, Akryl said: De har bare ett liv. Ønsker de ikke å leve et kult og trendy liv? Så utrolig slitsomt det må være å måtte følge med på hva som er trendy hele tiden! Jeg lever mitt liv- omgitt av de tingene og de menneskene jeg liker. Noe av det jeg liker er sikkert harry i noens øyne, av og til kan jeg slumpe borti å like noe som er trendy og mesteparten av tiden er jeg et sted midt i mellom. Og jeg trives! Jeg har bare ett liv. Hvorfor i alle dager skal jeg bruke tid og krefter på å holde meg oppdatert på hva som er trendy? Anonymkode: a12bd...362 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 7. oktober 2023 #16 Del Skrevet 7. oktober 2023 Å leve et kult liv? Ja absolutt. Å leve et trendy liv? Ikke faen. Har ikke noe annet enn forakt for saueflokken, så hvis noe er trendy så er det per definisjon ikke kult for meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #17 Del Skrevet 7. oktober 2023 For et harry spørsmål Anonymkode: 8c4ee...947 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 7. oktober 2023 #18 Del Skrevet 7. oktober 2023 Det må være deilig å få barn tidlig sånn at man får slappet av i femtiårene, slippe å bry seg om hva de rundt seg tenker, slippe boliglån og heller bruke penger på andre ting og slippe å kaste bort tjueårene på studier. Hadde jeg valgt igjen så hadde jeg gått for harry. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 7. oktober 2023 #19 Del Skrevet 7. oktober 2023 Vil mye heller ha et fint liv jeg trives med enn å være «trendy», og mitt fine liv leves akkurat sånn JEG vil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #20 Del Skrevet 7. oktober 2023 Akryl skrev (15 timer siden): De har bare ett liv. Ønsker de ikke å leve et kult og trendy liv? Hva er dine definisjoner av et harry liv, og et kult og trendy liv? Anonymkode: f03f2...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå