Gå til innhold

Testet feil rsfu, gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Testet rsfu tidligtest (ikke på morgenurin) negativt ca 10 dpo, men duppet ikke testen i mer enn 10 sekunder (så ikke man skulle holde i 20 sek før etterpå). IKM er ca 10.oktober, så var trolig litt tidlig test. Har utrolig ømme bryster, men er det mulig å være gravid når hcg evt ikke slår ut på testen? 

Noen som har testet negativt, hatt symptomer men testet positivt senere? Får uansett se neste uke om mensen dukker opp, men vil gjerne høre erfaringer likevel 😊😊

Anonymkode: f8f0f...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lorieen skrev (Akkurat nå):

RFSU sine tester er de dårligste som finnes. Kjøp et annet merke.

Jeg forstår ikke hvorfor flere sier dette. Brukt RFSU begge gangene jeg var gravid, og de var helt tydlige. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 74334...e76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (1 time siden):

RFSU sine tester er de dårligste som finnes. Kjøp et annet merke.

Jeg har brukt dem i 4 år både EL og graviditetstest. Aldri hatt  problemer med RFSU. Eneste er at de bruker "lang" tid på å få mørk test strek, men igjen så er de bare ment til å gi ja nei svar... 

Anonymkode: 09f56...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Testet rsfu tidligtest (ikke på morgenurin) negativt ca 10 dpo, men duppet ikke testen i mer enn 10 sekunder (så ikke man skulle holde i 20 sek før etterpå). IKM er ca 10.oktober, så var trolig litt tidlig test. Har utrolig ømme bryster, men er det mulig å være gravid når hcg evt ikke slår ut på testen? 

Noen som har testet negativt, hatt symptomer men testet positivt senere? Får uansett se neste uke om mensen dukker opp, men vil gjerne høre erfaringer likevel 😊😊

Anonymkode: f8f0f...d33

Jeg hadde testet på nytt om noen dager. ❤️ Du kan ha testet litt tidlig i tillegg til litt for kort. Rsfu sine tester kan være litt svakere i farge, men funket helt fint for min del. Men viktig å dyppe lenge nok, la den ligge flatt og lese av innen tiden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv opplevd at tidlig RFSU ikke slo ut før etter IKM da jeg var gravid i fjor. Det hele endte med en spontanabort, men jeg tok blodprøve av hcg dagen etter som viste verdi rundt 100. Så jeg støtter forslaget om å ta en ny (muligens annen merke) test om noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rfsu-testene mine slo ikke ut før dagen før ikm, og da veldig svak strek. Testet med annen billigtest som slo ut tidligere. Jeg målte hcg 4+2 til 1500, så hadde veldig høy hcg. Veldig lite fornøyd med de testene.

Anonymkode: dbcf7...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...