Gå til innhold

Bekymret for nydelig venninne..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må være en troll

Hvis ikke så hater jeg sånne ektemenn man ikke vet hvor man har , er personen godhjertet, utro eller homo

Anonymkode: 6dfd7...e6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Må være en troll

Hvis ikke så hater jeg sånne ektemenn man ikke vet hvor man har , er personen godhjertet, utro eller homo

Anonymkode: 6dfd7...e6b

Homo?? Er du ikke helt frisk? 

Anonymkode: 1f6ee...342

Skrevet

Høres rart ut å være hvit ridder for en dame man ikke har noen romantisk interesse i... Tror du er redd for at skal bli sammmen med noen andre enn deg hehe

Anonymkode: 9d846...589

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

stygge kvinner lider mest

Anonymkode: 25503...278

Det er ingen konkurranse … 

Anonymkode: 91b30...eb4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres rart ut å være hvit ridder for en dame man ikke har noen romantisk interesse i... Tror du er redd for at skal bli sammmen med noen andre enn deg hehe

Anonymkode: 9d846...589

nja, eller så er han kanskje redd for at hun skal finne seg en mann som isolerer henne, og det går jo utover han. Pene og skjønne mennesker er ikke akkurat noe man kan erstatte just like that. Alle vil ha en bit av dem … 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 8.04):

Fordi hun nå skal ut og date menn igjen.
Hun ser utrolig pen ut. Jeg selv er mann og er så heldig at jeg har en fanatstisk vakker og snill kone selv. Så min venninne er uaktuell for meg, bare til info.
Men jeg er såpass glad i henne at jeg er bekymret for henne nå når hun skal ut blant alle alfahannene der ute. Er redd for at hun er for pen og naivt blir slukt av menn som kun er ute etter en ting. Pule.

Så her er min teori:
Det er ikke alltid det er en fordel å være så vakker som kvinne tenker jeg. Tror det hadde vært litt enklere som kvinne å være litt mindre pen, fordi du da unngår kanskje alle de flotteste mennene som har sjans på alle damer. Og disse mennene benytter seg som regel av at de er på toppen av næringskjeden. Og de fineste damene biter dessverre ofte på, og det er jo trist. 
Og jeg blir bare trist hvis min trofaste og gode venninne blir utsatt for dette, håper selvsagt hun finner en bra kar. Men usikker på om det finnes bra alfahanner der ute.

Hva tenker dere, fine damer der ute? Har jeg et poeng?😊

Anonymkode: 9fcee...e93

Du høres ut som en venn som egentlig kunne tenke deg på henne og kona ? At du egentlig vil ha venninna de og.

En voksen kvinne klarer å ta vare på seg selv. Hadde det vært din DATTER...men dette er en voksen kvinne. 

Anonymkode: be1be...956

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk for omsorgen, men det går fint, jeg greier å ta vare på meg selv.

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Ehm. Med mindre hun er tilbakestående og dum som et brød så klarer hun vel fint å takle hva enn som måtte møte henne i dating prosessen. Du virker å ha lave tanker om henne eller føle mer for henne enn du vil innrømme.

Jeg er en av de som utseendemessig ikke har problemer med å tiltrekke menn. Men jeg har aldri blitt tiltrukket av drittsekker.

Møtt mange fine menn. Noen kun for kaffe. Andre der vi datet litt mer seriøst over noen mnd. Og nå 7 mnd etter har jeg fått meg en fantastisk fin kjæreste.

Endret av WhisperingWind
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ingen konkurranse … 

OP er full av logn

Anonymkode: 25503...278

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 8.04):

Fordi hun nå skal ut og date menn igjen.
Hun ser utrolig pen ut. Jeg selv er mann og er så heldig at jeg har en fanatstisk vakker og snill kone selv. Så min venninne er uaktuell for meg, bare til info.
Men jeg er såpass glad i henne at jeg er bekymret for henne nå når hun skal ut blant alle alfahannene der ute. Er redd for at hun er for pen og naivt blir slukt av menn som kun er ute etter en ting. Pule.

Så her er min teori:
Det er ikke alltid det er en fordel å være så vakker som kvinne tenker jeg. Tror det hadde vært litt enklere som kvinne å være litt mindre pen, fordi du da unngår kanskje alle de flotteste mennene som har sjans på alle damer. Og disse mennene benytter seg som regel av at de er på toppen av næringskjeden. Og de fineste damene biter dessverre ofte på, og det er jo trist. 
Og jeg blir bare trist hvis min trofaste og gode venninne blir utsatt for dette, håper selvsagt hun finner en bra kar. Men usikker på om det finnes bra alfahanner der ute.

Hva tenker dere, fine damer der ute? Har jeg et poeng?😊

Anonymkode: 9fcee...e93

Vis innlegget til din kone. Hun blir sikkert glad når du er Sååå bekymret og beskriver venninne som nydelig.

Anonymkode: 713a1...d01

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 8.07):

Hvorfor tror du ikke at din pene venninne klarer å beskytte seg selv fra disse kåte, fæle mennene egentlig?

Anonymkode: 6ee72...d56

AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 8.15):

Damer er ikke små barn, de klarer å passe på seg selv.

Anonymkode: 5abfd...168

Lykke til i en fysisk kamp. En veldig kort og ensidig en

Anonymkode: 1d1b9...c21

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Såvidt jeg vet, var ikke ts redd for at venninnen var i fare for å bli voldtatt, banket eller drept. Det var hjertet hennes han var redd for, og andre her påpeker at hun er en voksen dame og er sannsynligvis i stand til å overleve sårede følelser som oss alle andre. 

Men noen er alltid skremmende opptatt av at kvinner er fysisk svakere enn menn, og skal dytte det inn i hver eneste diskusjon selv om diskusjonen handler om noe helt annet. 

Anonymkode: 92b88...f46

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ts like urolig for kona si tro. Menn kan ta henne også. 

• Liker 1
Skrevet

Tenker du er sjalu og egentlig vil knulle denne venninnen selv 

Anonymkode: 446b8...126

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...