Gå til innhold

Bekymret for nydelig venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hun nå skal ut og date menn igjen.
Hun ser utrolig pen ut. Jeg selv er mann og er så heldig at jeg har en fanatstisk vakker og snill kone selv. Så min venninne er uaktuell for meg, bare til info.
Men jeg er såpass glad i henne at jeg er bekymret for henne nå når hun skal ut blant alle alfahannene der ute. Er redd for at hun er for pen og naivt blir slukt av menn som kun er ute etter en ting. Pule.

Så her er min teori:
Det er ikke alltid det er en fordel å være så vakker som kvinne tenker jeg. Tror det hadde vært litt enklere som kvinne å være litt mindre pen, fordi du da unngår kanskje alle de flotteste mennene som har sjans på alle damer. Og disse mennene benytter seg som regel av at de er på toppen av næringskjeden. Og de fineste damene biter dessverre ofte på, og det er jo trist. 
Og jeg blir bare trist hvis min trofaste og gode venninne blir utsatt for dette, håper selvsagt hun finner en bra kar. Men usikker på om det finnes bra alfahanner der ute.

Hva tenker dere, fine damer der ute? Har jeg et poeng?😊

Anonymkode: 9fcee...e93

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du ikke at din pene venninne klarer å beskytte seg selv fra disse kåte, fæle mennene egentlig? Er hun ikke oppegående?

Hun har nok erfaring med menn, ser du. Dette går bra.

Anonymkode: 6ee72...d56

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Kan jo være hun har lyst til å pule litt rundt, det er jo bare flott det etter å ha vært låst i et forhold over lengre tid. Tenker du er litt sjalu for du ikke ha sjanse og det er det som er kjernen her... La den voksne dama få fred til å gjøre hva hun vil.

Anonymkode: fda53...cf5

• Liker 16
  • Nyttig 10
Skrevet

Alfahanner?? Din kone har neppe skutt gullfuglen🫣😂

Anonymkode: fe42e...40e

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun ser utrolig pen ut. Jeg selv er mann og er så heldig at jeg har en fanatstisk vakker og snill kone selv. Så min venninne er uaktuell for meg, bare til info.
Men jeg er såpass glad i henne at jeg er bekymret for henne nå når hun skal ut blant alle alfahannene der ute. Er redd for at hun er for pen og naivt blir slukt av menn som kun er ute etter en ting. Pule.

Så her er min teori:
Det er ikke alltid det er en fordel å være så vakker som kvinne tenker jeg. Tror det hadde vært litt enklere som kvinne å være litt mindre pen, fordi du da unngår kanskje alle de flotteste mennene som har sjans på alle damer. Og disse mennene benytter seg som regel av at de er på toppen av næringskjeden. Og de fineste damene biter dessverre ofte på, og det er jo trist. 
Og jeg blir bare trist hvis min trofaste og gode venninne blir utsatt for dette, håper selvsagt hun finner en bra kar. Men usikker på om det finnes bra alfahanner der ute.

Du har et poeng! Og det er ingen automatikk i at ei pen og vakker dame får seg kjæreste i løpet av 2-4 måneder som singel, slik mange tror. Nå er jeg selv 38 og i følge noen i min omgangskrets «smellvakker» noe jeg ikke er enig i. Får ofte blikk og blir flørtet med, men jeg har vært singel i 1 år og 9 måneder nå. Har datet ca. 5 menn fra match, uten at det har blitt noe mer en et par dater. 3 av de var bare 1 date 🙈 Så nei, det er ingen automatikk.. Nå et kanskje din venninne mye yngre enn meg da, og da er alderen hennes på hennes side. Hun har vel god tid på å finne seg en kar? 

Anonymkode: 6e465...e4e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Sjalu much? 😅

Anonymkode: d88e2...c15

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Du høres ut som en merkelig venn med et spesielt syn på kvinner.

Anonymkode: 6c05b...595

• Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet

Damer er ikke små barn, de klarer å passe på seg selv.

Anonymkode: 5abfd...168

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg mener du har et poeng! Tror selv det beste er å ha et normalt, pent utseende der man selv kan velge klær og sminke for enten å bli superflott eller anonym alt ettersom. De «flotteste» mennene har jeg alltid skydd som pesten…  Selv har jeg valgt å dra på date uten sminke fordi jeg ikke ville at en potensiell mann skulle legge for stor vekt på utseende. Er godt gift i dag 😊

Anonymkode: ad9b6...e2e

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: 22be6...b84

• Liker 5
Skrevet

På seg selv kjenner en andre...?

Anonymkode: 01935...c70

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Om hun er så pen som du sier, så er hun nok godt vant med menn som prøver å utnytte henne. Ingen grunn til å whiteknighte en voksen kvinne som tar sine egne valg i livet. For alt du vet er hun ute etter å bare ha enkle forhold uten tilknytninger. 

Anonymkode: 7137b...796

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette var et veldig spesielt innlegg for å si det på en forsiktig måte.

Kanskje hun også bare ønsker å pule. Det er slett ikke en umulig tanke. Og det er da helt greit i så tilfelle. Det er faktisk ikke bare vakre menn og stygge/ middelmådige kvinner som ønsker å ha sex bare for å ha sex.

Hun er ikke et barn og hvem hun har sex med og hvorfor er da virkelig none of your business. 

Anonymkode: 25520...427

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så her er min teori:

Hæ?

For meg blir dette helt blåst. 

Anonymkode: bdf8d...905

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så her er min teori:

De litt mindre pene damene vil vel også bite på hos de flotteste mennene om de får? Skal hun ha en flott mann må hun nesten ha kontakt med en sånn. Hva som skjer er da opptil dem.

Endret av Flintis
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Interessant.

Her har vi en mann som bryr seg om en god venn, og gir uttrykk for bekymring og omsorg for vennen, som er en kvinne.

Hva skjer? Flere innlegg gjør nærmest narr av ham og håner ham. Han er «sjalu», han er dum som skriver «alfahann», han er «merkelig», han er en «white knight» (det passer vel egentlig ikke helt her).

Er det rart menn ikke kan dele følelser og snakke om mellommenneskelige forhold, når de blir latterliggjort og hånet? Vi trenger at menn bryr seg om hverandre og sin krets, vi trenger at de snakker, filosoferer og diskuterer seg gjennom det. Reflekterer over f eks hvordan de og kompisene forholder seg til veldig vakre kvinner. Eller alt annet!

Menn som tenker og snakker åpent, blir bedre menn! Da tar de kanskje ikke volden fatt når det krøller seg i eget liv heller.

Anonymkode: 2973d...73c

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Snakk med din venninne om dine bekymringer.

Jeg forstår deg. Jeg er ikke mann, men har en pen venninne med kombinert ADHD. Hun ønsker et fast forhold. De gjør ikke de mennene som hun dater. Hun skjønner ikke det til å begynne med, siden de ikke klager over at hun snakker for mye. Slik som «alle» andre gjør. Så blir hun skuffet over at de bare vil ha sex, og later som de ikke kjenner henne når hun møter dem i sosiale sammenhenger. 

Hun er glad for at hun kunne snakke med meg om problemene sine.

Anonymkode: 9ea3a...9d3

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alfahanner og vakre, forsvarsløse damer? 😂 

Til orientering: Pene damer er ikke automatisk hjernedøde bimboer.

Anonymkode: 81a90...d4a

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Selv har jeg valgt å dra på date uten sminke fordi jeg ikke ville at en potensiell mann skulle legge for stor vekt på utseende. Er godt gift i dag 😊

Anonymkode: ad9b6...e2e

Akkurat det er jeg veldig enig i.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så her er min teori:

Ja, du har et stort poeng. Dette er bakdelen. En må ha en sterk psyke og. Jeg kunne få hva som helst før, og det var ikke enkelt. Samt grønnlig sjalusi fra jentene, den er ikke bra....   

Anonymkode: 00c21...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...