Gå til innhold

Hvilken film var dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker en film jeg så på ungdomsskolen(00-03) som jeg ikke husker navnet på, noen som vet hvilken?

Tror det var en skole, masse barn, det regner konstant, aldri opphold. Barna spiller fotball i regnet. De blir fortalt det skal komme en dag med sol, men at det kun varer noen minutter eller noe sånt, og at det er ekstremt lenge til neste gang. Alle gleder seg til dette. Men når dette nærmer seg blir hovedkarakteren låst inne, en jente, og får ikke oppleve dette.

Det slutter å regne, sola kommer, og blomster spretter opp. Sola forsvinner like raskt og barna løper for å plukke blomstene som er i ferd med å vitre. 

Det hele ender med at jenta som ble låst inne får alle disse blomstene de plukker. 

Anyone?:p

Anonymkode: 05a6f...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Husker en film jeg så på ungdomsskolen(00-03) som jeg ikke husker navnet på, noen som vet hvilken?

Tror det var en skole, masse barn, det regner konstant, aldri opphold. Barna spiller fotball i regnet. De blir fortalt det skal komme en dag med sol, men at det kun varer noen minutter eller noe sånt, og at det er ekstremt lenge til neste gang. Alle gleder seg til dette. Men når dette nærmer seg blir hovedkarakteren låst inne, en jente, og får ikke oppleve dette.

Det slutter å regne, sola kommer, og blomster spretter opp. Sola forsvinner like raskt og barna løper for å plukke blomstene som er i ferd med å vitre. 

Det hele ender med at jenta som ble låst inne får alle disse blomstene de plukker. 

Anyone?:p

Har ikke svaret du ser etter. Ville bare foreslå at du legger innlegget under TV & film - underforumet :) da treffer du nok bedre mtp de som er filminteresserte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (12 timer siden):

Har ikke svaret du ser etter. Ville bare foreslå at du legger innlegget under TV & film - underforumet :) da treffer du nok bedre mtp de som er filminteresserte

Fant det ikke i går men var ikke helt edru 😅

Ost skrev (12 timer siden):

Oooh, denne filmen husker jeg.. Hva het den mon tro.. 

Mulig det var denne jeg så, som var en kortfilm: https://www.imdb.com/title/tt0195517/

Den er det! 😃 Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått og grublet hva denne filmen het i årevis og endelig kom den her. Tusen takk ts.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...