hvalstad45 Skrevet 5. oktober 2023 #1 Del Skrevet 5. oktober 2023 Jeg sliter med dette. Har ganske langt hår, noe har begynt å bli grått, det har alltid vært ganske tørt. Jeg kjøpte hårtørrer med ioner, noe som skulle hjelpe på, men syns ikke det hadde særlig god effekt. Jeg tror jeg var ganske fornøyd med Moroccan oils olje for å få alle hårene ned for noen år siden, men jeg vil gjerne også prøve noe annet. Har kjøpt en del håroljer etter det som ikke har funka. Blir veldig glad for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Del Skrevet 5. oktober 2023 Har du prøvd denne? Høres ut som vi har ganske lik hårtype og erfaringer. Føner håret med denne i, du må ta i ganske mye, og håret holder seg bra selv etter et par vask. Utover det er vel keratinbehandling hos frisør. Tar tid, er kostbart, men da jeg gjorde det for noen år siden så var det så absolutt verdt det, så vurderer det nå igjen. Anonymkode: e23f0...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Del Skrevet 5. oktober 2023 Kokosfett. Så enkelt. Ta litt i hånda, det smelter, og ta over frizzen. Håret blir også veldig godt og mykt av det. Anonymkode: d6480...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kokosfett. Så enkelt. Ta litt i hånda, det smelter, og ta over frizzen. Håret blir også veldig godt og mykt av det. Anonymkode: d6480...19b Det blir bare fett hår av det. Har ingen funksjon, TS har jo prøvd alt av oljer. Anonymkode: e23f0...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Del Skrevet 5. oktober 2023 Jeg bruker denne: https://www.blivakker.no/product/kevin-murphy/3195347/kevin-murphy-smooth-again-200ml i håndkletørt hår, føner håret - tar litt olje i lengdene, avslutter med denne: https://www.blivakker.no/product/3225798/amika-the-shield-anti-humidity-spray-232ml Anonymkode: 45875...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 5. oktober 2023 #6 Del Skrevet 5. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kokosfett. Så enkelt. Ta litt i hånda, det smelter, og ta over frizzen. Håret blir også veldig godt og mykt av det. Anonymkode: d6480...19b Hvis du bruker det på vinteren blir håret helt stivt. Nei takk. Egen erfaring. ts, har du prøvd moroccanoil sin leave-in krem? Den er bare helt fantastisk👌🏼 Endret 5. oktober 2023 av Danseskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Del Skrevet 8. oktober 2023 Redken All Soft er utrolig god. Hårkuren også. Anonymkode: 7063c...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 8. oktober 2023 #8 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jeg er veldig fornøyd med Colorowow dreamcoat. Også bruker jeg en sånn blank hårmaskara fra got2be, Den temmer alt som står opp i skillen og litt her og der. Min er orange, men mulig den har fått ny pakning. Denne her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 9. oktober 2023 #9 Del Skrevet 9. oktober 2023 Morrocan oil shampo og balsam for tørt hår, kure med morrocan oil sin kur med brunt lokk og olje til slutt. Eneste som har fungert på mitt hår. Kur minst en gang i uken og la det sitte i en god time. Sett på en film eller serie mens det virker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #10 Del Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 18.28): Det blir bare fett hår av det. Har ingen funksjon, TS har jo prøvd alt av oljer. Anonymkode: e23f0...907 Det blir ikke fett nei. Da har man tatt for mye. Anonymkode: d6480...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #11 Del Skrevet 9. oktober 2023 Danseskjørt skrev (På 5.10.2023 den 22.37): Hvis du bruker det på vinteren blir håret helt stivt. Nei takk. Egen erfaring. ts, har du prøvd moroccanoil sin leave-in krem? Den er bare helt fantastisk👌🏼 Ja, jeg har det. Mengden man bruker er avgjørende. Anonymkode: d6480...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #12 Del Skrevet 9. oktober 2023 Define Sjampo og balsam med Morrocan oil har jeg god erfaring med. Inecto sjampo med morrocan oil funker også, men da må jeg ha balsam i tillegg for at det ikke skal bli alt for tørt. Anonymkode: 67b23...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #13 Del Skrevet 19. oktober 2023 Iles Formula Finishing Serum! Beste som finnes mot frizzy hår, den lukter også veldig godt men koster en del (630,-). Men den er veldig drøy. Hvis du ønsker noe billigere så er Amika Velveteen Dream Soothing Balm god! Men dessverre må jeg bruke en del, noe som ikke gjør produktet drøy. Har forresten medium tykt hår😊 Anonymkode: 80b94...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #14 Del Skrevet 19. oktober 2023 Frizz hår er tørt hår. Bare hårolje fungerer dårlig. En god shampo, balsam og innimellom en god kur. Bruk gjerne produkter for krøllete hår, de har mye fukt. En "vannete" hårgel, igjen for krøllete hår, er effektivt. Da tar du litt mellom hendene og drar hendene over håret. En slik hårgel blir ikke like hard som vanlig. Man kan også få bort den klassiske gel hardheten ved å forsiktig klemme på håret, da gjerne med litt hårolje. Anonymkode: a7e94...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå