Hjelpenfrøken Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg hadde mensen 19. septwmber, og den pleier å være regelmessig med 28 dager syklus. I september hadde jeg en syklus på 26 dager. Jeg har testet LH-verdiene fom. 25. september - dd. (4. okt), men den vister negativ verdi. I dag tidlig fikk jeg en stooor slimklump, og lurer på om dette kanskje kommer etter eggløsning eller før? Utfloden er tynn uten farge og «stickyness». Hva tror dere? ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Mulig du hadde eggløsning 1-2 dager siden om du har 28 dager syklus. Eggløsning slim er som ordet sier slim, ikke klump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpenfrøken Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 Sofakona skrev (8 minutter siden): Mulig du hadde eggløsning 1-2 dager siden om du har 28 dager syklus. Eggløsning slim er som ordet sier slim, ikke klump Så da funket ikke eggløsningstestene med andre ord. ☹️ Så kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 Tester du fra dag 10? Og 2 ganger om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpenfrøken Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 4. oktober 2023 Sofakona skrev (10 minutter siden): Tester du fra dag 10? Og 2 ganger om dagen? Ja! Testet 2 ganger hver dag. Kanskje neste mensen er litt sen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. oktober 2023 #6 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hjelpenfrøken skrev (4 minutter siden): Ja! Testet 2 ganger hver dag. Kanskje neste mensen er litt sen? Om du hadde sist mens 19 september vil beste komme cs 16 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Del Skrevet 4. oktober 2023 Høres ut som ingen el denne gang, eller ikke enda. Er det lenge siden du evt sluttet med p piller eller annen hormonprevensjon ? Anonymkode: 650e1...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpenfrøken Skrevet 5. oktober 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Høres ut som ingen el denne gang, eller ikke enda. Er det lenge siden du evt sluttet med p piller eller annen hormonprevensjon ? Anonymkode: 650e1...a37 Hei! Da kom den i dag. Antar at 26-dagers syklusen var et engangstilfelle, og neste mens kommer 19. (som vanlig). Tusen takk for hjelpen ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå