Gå til innhold

Norges hyggeligste kjendiser?

Rosabløff

Anbefalte innlegg

Arne Hjeltnes - traff han i forbindelse med et oppdrag jeg hadde en gang. Han viste seg å være utrolig omgjengelig, ga masse oppmerksomhet og virket genuint opptatt av andre mennesker. Veldig hyggelig fyr. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke de største kjendisene, men har møtt Astrid S, Moddi, Sondre Lerche, Gabrielle og Dagny. De var alle hyggelige. Tror Moddi og Dagny var dem jeg ville kategorisert dom de hyggeligste. Begge tok seg god tid til å prate.

Møtte Sivert Halvdansen som virket sur, men det var et så kjapt møte at jeg ikke egentlig gikk noen formening på om det var ham eller situasjonen som gjorde det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 21.47):

Rune Rudberg traff jeg i forbindelse med jobb, han hadde humor og selvironi. Husker jeg var skeptisk på forhånd men ble meget positivt overrasket! 

Anonymkode: dfd2a...afb

Jeg opplevde ham som klysete og forbanna da jeg nektet å servere ham etter stengetid. Ikke hyggelig i det hele tatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (20 minutter siden):

Jeg møtte også på Jonas Lihaug på en bar en gang, han var så sinnsykt koselig og vi hadde veldig god kjemi, satt å snakket i 2 timer om løst og fast. Håper jeg møter han igjen en dag.

Hvem er det?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simon Barsnes-Simonsen måtte sitte på med meg i bilen i to timer. Fy søren for en koselig og reflektert mann. Jeg kjente han jo bare gjennom barne TV og tenkte at dette kan bli en barnslig kjøretur. Positivt overrasket.

Martin Holmen måtte også sitte på med meg samme strekning, kjempe fyr.

Per Inge Torkelsen, var en kjempe morsom og hyggelig fyr, han traff jeg mye igjennom jobben.

Aurora, er også en kjempeflott og hyggelig jente. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (50 minutter siden):

Jeg møtte også på Jonas Lihaug på en bar en gang, han var så sinnsykt koselig og vi hadde veldig god kjemi, satt å snakket i 2 timer om løst og fast. Håper jeg møter han igjen en dag.

Hvem er Jonas Lihaug?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordblomst skrev (39 minutter siden):

Ikke de største kjendisene, men har møtt Astrid S, Moddi, Sondre Lerche, Gabrielle og Dagny. De var alle hyggelige. Tror Moddi og Dagny var dem jeg ville kategorisert dom de hyggeligste. Begge tok seg god tid til å prate.

Møtte Sivert Halvdansen som virket sur, men det var et så kjapt møte at jeg ikke egentlig gikk noen formening på om det var ham eller situasjonen som gjorde det.

Mener du Halvdan Sivertsen?

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tregutter skrev (2 timer siden):

Hvem er Jonas Lihaug?

Han har vært med i Forræder og mange andre programmer, han er kjent fra YouTube, han er veldig høy 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (1 time siden):

Han har vært med i Forræder og mange andre programmer, han er kjent fra YouTube, han er veldig høy 

Googlet litt, og skjønte fortsatt ikke hvem han var.. Er nok for gammel, eller for lite på YouTube 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nordmenn ofte er down to earth og hyggelige.

Stian "Staysman" Thorbjørnsen var veldig hyggelig og lett og sitte og ha en samtale med.

Musikken er…eh..not my cup of tea, men super type!

Ikke norske da, men av folk jeg har møtt som man kanskje kunne forventet seg mer attitude av var F Jansen vokalisten i Nightwish/After Forever (Nachspiel) og R Trujillo bassisten i Metallica /ST (Etter en konsert) superhyggelige. Som og sitte og skravle med hvem som helst liksom, ingen nykker.

Konklusjonen blir at folk er som de er enten de er kjente eller ikke.

Noen er rasshøl, men de fleste er hyggelige og omgjengelige som de fleste av oss😀

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (3 timer siden):

Mener du Halvdan Sivertsen?

JA!😅😂 Skjønte det var noe feil  men hjernen kobla ikke helt. Takk!

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabløff skrev (På 3.10.2023 den 21.43):

Hvilke har dere møtt som dere synes er hyggelige?

Jeg begynner (dessverre døde begge to):

Ari Behn: slo av en prat på en restaurant en gang da vi begge ventet på bord. Var som å møte en gammel kjenning, veldig hyggelig.
Jan Teigen: sto i heisen da jeg kom inn. Han tok også intiativ til å prate med meg. Veldig hyggelig han også.

Kom på en til. Aune Sand, utrolig ydmyk og høflig. 

Jeg har også snakket litt med Ari Behn. Veldig hyggelig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, pep said:

Jeg har også snakket litt med Ari Behn. Veldig hyggelig. 

Jeg og,men jeg syntes han var litt vel på til å fortsatt være gift med Martha da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monika Tgirl skrev (9 timer siden):

Synes nordmenn ofte er down to earth og hyggelige.

Stian "Staysman" Thorbjørnsen var veldig hyggelig og lett og sitte og ha en samtale med.

Musikken er…eh..not my cup of tea, men super type!

Ikke norske da, men av folk jeg har møtt som man kanskje kunne forventet seg mer attitude av var F Jansen vokalisten i Nightwish/After Forever (Nachspiel) og R Trujillo bassisten i Metallica /ST (Etter en konsert) superhyggelige. Som og sitte og skravle med hvem som helst liksom, ingen nykker.

Konklusjonen blir at folk er som de er enten de er kjente eller ikke.

Noen er rasshøl, men de fleste er hyggelige og omgjengelige som de fleste av oss😀

Så utrolig heldig som har truffet Floor😍Hun virker som et fantastisk menneske. Dama er helt rå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet en del kjendiser via en jobb jeg hadde. Av den hyggelige typen Kristian Valen utrolig varm person og litt sjenert. 
Tom Stiansen veldig hyggelig:) Magnus Carlsen også veldig koselig:) Samme med Vladimir Kramnik traff han på Norway Chess da jeg snubla og holdt på å tryne i inngangsdøra🤣Han rakk å få tak i meg før jeg gikk på tryne. Han spurte om det gikk bra og slo av en prat.

Kanskje ikke sånn super kjendis da men Yummymummy. Hærlig personlighet:) 

Av de jeg rett og slett ikke synes er noe hyggelige er Mira Craig. Når jeg traff henne via jobb dro hun den der vet du ikke hvem jeg er. Vel jeg følger ikke så med på norsk musikk så jeg ante ikke hvem hun var, en kollega sa det etterpå🥴🤣Hun likte ikke noe særlig å vente i kø med vanlig dødelige og følge de samme reglene. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truffet en del kjendiser og de er jo helt vanlige mennesker. Det at noen filmer dem og legger det ut på diverse tv kanaler endrer jo ikke det. Og kjendis i disse tider? Kan ikke alle omtrent bli det nå pga nettet, om de ønsker det sterkt nok? På 90 tallet da jeg vokste opp var det langt færre kjendiser og det var en mye større greie. Den gang var det jo bare noen veldig få som kom gjennom nåløyet og klarte oppnå den statusen. Nå vrimler det jo av tv produksjoner, kjenner flere som har vært med i nrk serier og tror de har blitt kjendiser. Men de største kjendisene i dag er jo instafolk og tiktokere virker det som. Klarer ikke følge med mer jeg. Kjente en fyr som var manager for mange store stjerner i Norge. Han sa en gang at det stinker det samme etter stjernene også på toalettet. Han sa det var rart når du var på innsiden, og visste alt han visste om disse folkene. Han var mer fan av lærere og sykepleiere sa han. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lancia667 skrev (16 minutter siden):

Har truffet en del kjendiser via en jobb jeg hadde. Av den hyggelige typen Kristian Valen utrolig varm person og litt sjenert. 
Tom Stiansen veldig hyggelig:) Magnus Carlsen også veldig koselig:) Samme med Vladimir Kramnik traff han på Norway Chess da jeg snubla og holdt på å tryne i inngangsdøra🤣Han rakk å få tak i meg før jeg gikk på tryne. Han spurte om det gikk bra og slo av en prat.

Kanskje ikke sånn super kjendis da men Yummymummy. Hærlig personlighet:) 

Av de jeg rett og slett ikke synes er noe hyggelige er Mira Craig. Når jeg traff henne via jobb dro hun den der vet du ikke hvem jeg er. Vel jeg følger ikke så med på norsk musikk så jeg ante ikke hvem hun var, en kollega sa det etterpå🥴🤣Hun likte ikke noe særlig å vente i kø med vanlig dødelige og følge de samme reglene. 

Uff. Liker ikke sånne 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamer skrev (12 timer siden):

Uff. Liker ikke sånne 😂

Ja jeg å har lite sansen for når folk drar den ja. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...