Gå til innhold

Eggløsning og spiseforstyrrelse.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Åh det var veldig fine ord! Tusen , tusen takk. Vært veldig tøft og føler man aldri bli helt kvitt en spiseforstyrrelse, men har alle midler rundt meg for å håndtere den så godt jeg kan og gi kroppen det den trenger - veldig tøff behandling men jeg har klart det 😊 helt klart at barn har vært en stor motivasjon for å klare dette. Igjen, takk for fine ord ❤️

Anonymkode: be021...c76

Jeg håper du når målene dine. Kjenner godt på kroppen og psyken hva en spiseforstyrrelse kan gjøre, og det å bli ‘friskere’ er virkelig ikke lett. Stå på. Jeg har troa på deg ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn var min motivasjon også :) Ble frisk fordi jeg ønsket barn, men det var beintøft å gå igjennom 3 graviditeter med en fortid med spiseforstyrrelser. Så stå på og ikke slutt med behandling. En spiseforstyrrelse er fæl. Den kommer med ekle tanker i ny å ne og da er det godt med et hjelpeapparat. Lykke til! Og fantastisk at du endelig har fått menstruasjon. Det er et stort tegn på at du gjør alt riktig. 

Anonymkode: bb185...8df

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (På 4.10.2023 den 8.49):

Har du fått tatt ny test?:)

Clearblue viste 2-3 uker idag 😊 så er mellom 4-5 uker på vei 😱 veldig rart å gå fra å vente på eggløsning til å plutselig være gravid. Skal til legen imorgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Clearblue viste 2-3 uker idag 😊 så er mellom 4-5 uker på vei 😱 veldig rart å gå fra å vente på eggløsning til å plutselig være gravid. Skal til legen imorgen 😊

Åh så gøy!! Kjenner jeg blir glad når jeg hører slike godnyheter i andres liv 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...