Gå til innhold

Progesteronstøtte før eggløsning er over

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal igang med ett fryseforsøk 5 dager etter positiv  eggløsningstest. Problemet her er at eggløsningstesten har vært positiv i 3 dager nå og klinikken mener jeg skal starte opp med cyclogest idag morges,  men eggløsningstesten er fortsatt positiv og jeg tror ikke eggløsningen har skjedd enda. Vil det ikke da også bli feil dag å gjøre innsett da? Skal sette inn blastocyst 

Anonymkode: a086e...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner man ikke eggløsning etter første positive test? Altså det burde være unødvendig å teste videre etter at testen er positiv? Antar klinikken regner etter første positive test, og derfor mener du skal starte nå. Ville stolt på klinikken :) 

Anonymkode: 78363...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Regner man ikke eggløsning etter første positive test? Altså det burde være unødvendig å teste videre etter at testen er positiv? Antar klinikken regner etter første positive test, og derfor mener du skal starte nå. Ville stolt på klinikken :) 

Anonymkode: 78363...aaa

Ja selvfølgelig , men nå har jeg ikke kjent at eggløsningen har skjedd enda så derfor tok jeg en ny test. Etter planen skal det være innsett om 3 dager, noe som blir helt feil hvis eggløsningen enda ikke har skjedd

Anonymkode: a086e...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...