StoreMy Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har klart å rote bort oppskriften på en ostekake som ikke inneholder kremost. Det jeg mener å huske er at den er laget med rømme, creme fraiche og kremfløte pluss melis, gele og kjeksbunn. Noen her inne som har en slik oppskrift?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Søk på ostekake med rømme? Jeg har kommet over noen oppskrifter tidligere, men kan ikke huske hvor. Anonymkode: e021e...1c1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 StoreMy skrev (48 minutter siden): Jeg har klart å rote bort oppskriften på en ostekake som ikke inneholder kremost. Det jeg mener å huske er at den er laget med rømme, creme fraiche og kremfløte pluss melis, gele og kjeksbunn. Noen her inne som har en slik oppskrift? Hmm jeg bruker både kremost og rømme i den jeg lager🤔 finnes sikkert mange forskjellige oppskrifter. men kan det være denne du mener? https://www.bokogbakebloggen.com/single-post/2015/12/24/ostekake-uten-ost-og-en-frodig-amerikansk-fortelling Anonymkode: b3154...123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå